‘Ujian Jari’ Ini Menentukan Samada Korang Cantik Atau Tidak - Abang Terlajak Laris


‘Ujian Jari’ Ini Menentukan Samada Korang Cantik Atau Tidak


Abang pelik kat negara China ada trend camtu. Nak ukur kecantikan diri dengan menggunakan jari pun boleh! Tak susah pun nak buat ‘ujian jari’ ni, anda hanya perlu meletakkan jari seperti gambar di atas dan jika bibir anda menyentuh jari, maknanya anda seorang yang cantik dan menarik.Jika bibir tak menyentuh jari tu, bermakna anda kurang menarik gitu.Difahamkan, ujian ini lebih kepada mengukur simetri dan keseimbangan pada wajah anda. 

Jadi kepada anda yang tergolong dalam kumpulan bibir tak menyentuh jari, tak perlu nak stress sangat. Menurut pakar ujian tersebut tidak mengukur kecantikan secara keseluruhan. Apa pendapat korang? boleh percaya ke perkara macam ni. Bagi abang macam karut je. Banyak lagi perkara lain yang boleh menjadi pengukur tahap kecantikkan seseorang. Tak gitu.

Sumber: Hanasuva

1 comment:

  1. nak cantik pakai la produk D'HERBS terlajak laris + dengan produk Simplysiti... perghhhhh terlajak cantik

    nak hidung mancung klik sini
    https://www.youtube.com/watch?v=w6ze4HMvAO4&feature=youtu.be

    ReplyDelete

Powered by Blogger.