Apa Azam Tahun Baru Anda? Adakah Termasuk Dalam 10 Azam Tahun Baru Popular Ni? Jom Kongsi.. - Abang Terlajak Laris


Apa Azam Tahun Baru Anda? Adakah Termasuk Dalam 10 Azam Tahun Baru Popular Ni? Jom Kongsi..


Rasa sekejap je tahun 2016 ni dah nak masuk tahun 2017 kan? Secara automatik umur pun meningkat. Yang pasti ianya mematang diri abang. Tibanya tahun baru, pastinya semua akan membuat azam baru, iaitu untuk memperbaiki diri dari segi kerjaya mahupun peribadi kan? Namun, apa azam yang paling popular dan adakah kita semua mempunyai azam yang sama? Jom baca!

Mari kita lihat 10 azam paling popular.

1) Menikmati kehidupan sepenuhnya

2) Mengamalkan gaya hidup sihat

3)  Kurangkan berat badan

4) Simpan duit dan kurangkan perbelanjaan

5) Luangkan lebih masa bersama keluarga dan rakan-rakan

6) Bayar atau kurangkan hutang

7) Melancong

8) Baca lebih banyak buku

9) Berhenti merokok

10) Luangkan lebih masa untuk hobi atau projek peribadi

Macam mana ada tak dalam 10 azam tahun baru ini sama dengan azam anda? Abang dan sekeluarga mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2017 kepada anda semua. Diharap tahun depan memberi lebih rezeki dan kebahagiaan kepada anda. 

No comments

Powered by Blogger.