Air Rebusan 2 Bahan Ini Rawat Sakit Lutut - Abang Terlajak Laris


Air Rebusan 2 Bahan Ini Rawat Sakit Lutut


Banyak mereka yang dah cuba amalkan petua ni berjaya sembuh sakit lutut. Jika and ada masalh sakit lutut tu boleh lah mencuba ya. Senang je nak buat.

Bahan bahannya..

2 biji epal hijau (potong kecil)
4-5btg serai (bole ketuk atau belah dua)
Air 1 liter

Caranya ialah..

1. Rebus sampai epal jadi lembut (rebus semua dalam 30 min api kecil)
2. Cuba cucuk epal tu dalam masa 15-20 min dulu, tengok dah lembut, tutup api.
3. Sejuk kan (boleh minum masa suam, pastu letak dalam peti sejuk)

Saranan..

1. Boleh tapis epal & serai dan ambil air sahaja.
2. Keluarkan serai dan boleh hancurkan epal tu dan minum sekali.
3. Minum dalam 1-2 kali sehari.

Amalkan sekurang-kurangnya 2 bulan.

Sumber

Order online, Hubungi/whatsapp: Puan Aida (019- 205 5680)

No comments

Powered by Blogger.