Baru Cat Dinding Rumah? Rumah Kuat Berbau Cat? Cuba Hilangkan Guna Cara Ni - Abang Terlajak Laris


Baru Cat Dinding Rumah? Rumah Kuat Berbau Cat? Cuba Hilangkan Guna Cara Ni


Macam mana nak menghilangkan bau cat? Kebanyakkan orang, sebelum masuk ke rumah baru pasti ramai yang memikirkan untuk membuat renovation kat rumah baru mereka tu. 

Bila dah renovate rumah tu, mesti lah kena cat baru kan. Kebiasaanya dinding yang baru di sapu cat akan meninggalkan bau yang mungkin sesetengah orang tidak sukakannya. 

Tapi, ada juga cat yang di meninggalkan bau langsung.

Bagi mereka yang tidak bau cat tersebut, boleh lah mencuba petua ini. Tak susah pun caranya. 

Letakkan besen berisi air yang dicampurkan dengan garam di ruang yang bermasalah itu dan biarkan semalaman. 

Bau cat yang kurang menyenangkan itu akan hilang perlahan-lahan.

No comments

Powered by Blogger.