Nak Wajah Putih Gebu? Hanya Guna Tepung Beras - Abang Terlajak Laris


Nak Wajah Putih Gebu? Hanya Guna Tepung Beras


Tips penjagaan wajah menggunakan tepung beras untuk tampil putih gebu. Tak salah kan mencuba kan, bukan ada bahan kimia pun. Kalau berkesan alhamdullilah..

Kebaikan tepung beras

Menyerap minyak berlebihan di muka
Memutihkan kulit muka jika digunakan secara konsisten
Tiada bahan kimia
Mengurangkan jerawat
Menghilangkan lingkaran gelap dibawah mata
Menanggalkan sel-sel kulit mati
Menyerikan kulit muka

Cara caranya..

1- Ambil sesudu tepung beras letak dalam mangkuk atau cawan.


2- Letakkan sedikit air bancuh pekat macam dalam gambar ni. Kalau korang nak campur serbuk kunyit pun boleh / yogurt / madu / putih telur.Tapi kak yana tak campur apa apa sebab untuk pakai harian kan.Terpulang pada anda.
3- Kemudian pakai macam mask atau macam bedak sejuk. Pakai sampai kering dan kemudian basuh.Kalau nak pakai sampai pagi esok pun takde masalah.
4- Amalkan setiap hari dan korang boleh tengok kesan dia. Kulit muka akan sentiasa lembut dan cerah. Jerawat semua tak kan muncul. Jimat pun jimat kan? Tak perlu guna produk mahal mahal.

Sumber: Aroora Dayana

No comments

Powered by Blogger.