3 Petua Jimat Basuh Baju Sekolah Anak Jadi Putih Bersih - Abang Terlajak Laris


3 Petua Jimat Basuh Baju Sekolah Anak Jadi Putih Bersih



Siapa yang ada anak sekolah tu akan faham kan betapa susahanya nak basuh baju sekolah mereka jadi putih bersih kan? 

Nak nak lagi anak anak sekolah rendah tu, balik sekolah je baju dah macam apa kotornya.

Ada beberapa cara anda boleh bersihkannya dengan cara jimat. Iaitu guna sabun mandi je. 

1. Rendam baju sekolah anak anak dengan air panas dan sabun mandi. Tunggu beberapa minit. Kalau rajin, sila sental sedikit. Cara ni baju jadi susah nak hilang kedutan.  - Jun Ajumarih.

2. Ambil sabun mandi, gosok/sental baju sekolah, biarkan dua tiga jam. Basuh macam biasa. - Hunny Dew

3. Sabun mandi apa jenama pun boleh, parut masuk dalam mesin basuh rendam 1 jam. Baru cuci memang putih bersih. - Norhaya Samsullah 

Selamat mencuba!

Order online, Hubungi/whatsapp: Puan Aida (019- 205 5680)

No comments

Powered by Blogger.