Kulit Wajah Kering, Kusam? Guna Je Kuning Telur & Madu - Abang Terlajak Laris


Kulit Wajah Kering, Kusam? Guna Je Kuning Telur & Madu


Wajah aset terbesar bagi sesiapun kan? Bagaimana kalau anda mengalami kulit kering? Ya memang banyak produk sedia guna untuk mengatasi masalah ini. Tapi anda juga boleh mengamalkan petua ini. Tak mahal yang penting jimat!

Begini caranya

1. Lepas cuci muka tu jangan lap, biarkan je kering sendiri.

2. Guna 1 sudu besar madu , campurkan ke dalam telur kuning lalu kacau sekata.

3. Lepas tu sapu lah ke muka.

4. Biarkan selama 20 minit.

5. Dah siap, bilas lah. Nak pakai sabun pun boleh.

Kena rajin lah ya amalkan!

Petua asal: Mak Jemah Nelly

No comments

Powered by Blogger.