Cara Buat Toner Rawat Jeragat Guna 2 Bahan Ni Je.. - Abang Terlajak Laris


Cara Buat Toner Rawat Jeragat Guna 2 Bahan Ni Je..


Kalau anda salah seorang daripada orang yang ada masalah jeragat, pasti anda tahu betapa payahnya nak berdepan masalah kulit ini. Lebih-lebih lagi kalau anda yang mempunyai kulit cerah, boleh hilang keyakinan andai tak dirawat, silap-silap kulit tampak lebih gelap dari biasa.

Tip ini dikongsikan oleh Hezry Rozular, 

Jeragat ni memang benda biasa bila dah umur 35 ke atas. Orang kulit normal pun boleh amalkan cuma tak payah letak limau nipis tu je. Ni salah satu daripada resepi kulit cantik pakai bahan semula jadi ini.

1. Beli botol macam ni di daiso, watson atau guardian.

2. Kisar timun.


3. Dah siap tu tapis pastu letak limau nipis. Limau nipis ni untuk orang berjeragat. Kalau normal cukup je dengan timun tadi. Nak best lagi letak dalam peti sejuk. Nanti spray memang rasa segar! 

Moga bermanfaat buat anda.

No comments

Powered by Blogger.