Khasiat Bawang Putih Bakar, Peut Kempis & Buang Angin Dalam Badan - Abang Terlajak Laris


Khasiat Bawang Putih Bakar, Peut Kempis & Buang Angin Dalam Badan


Petua ini dikongsikan oleh Siti Raudzah

Dah 3 hari saya amalkan makan 3 biji bawang putih bakar ni setiap pagi sebelum sarapan. Masalah sakit kaki bila bangun tidur yang saya hidapi dah ok sekarang.

Kalau tak sebelum ni nak pijak lantai bila bangun tidur memang sakit. Kena jalan 'slow slow' dulu baru ok. Tapi sekarang bangun je.. terus boleh jalan laju.

Petua ni ada sorang kakak bagitahu saya. Dah dekat 1 tahun dia amalkan. Badannya pun saya tengok cantik. perut pun kempis je. Segala angin dalam badan dapat diatasi.

Kebaikannya untuk seluruh badan. Apa yang saya tahu. Bawang putih ni dapat mncegah sel sel kanser. Kalau nak tahu boleh google apa lagi khasiatnya.

Cara caranya:

1. Ambil 3 ulas bawag putih dan bakar dengan kulit sekali dalam 3 minit dengan api yang kecil.
2. Lepas tu makan terus isinye saja. Makan lah hari hari untuk kesihatan kita.

No comments

Powered by Blogger.