Jus Kurangkan Kolestrol & Buang Angin, Jom Cuba! - Abang Terlajak Laris


Jus Kurangkan Kolestrol & Buang Angin, Jom Cuba!


Perkongsian oleh Nora Zahari Nora Zahari,

Ermmm... da penat nguyah makanan dari pagi tadi kannn..so malam ni kita buat pulak jus untuk buang segala toksik dalam badan.
..ni salah satu caranya la...
Bahan bahan..saya guna
Lemon.. 3biji
Bawang putih satu labu
Halia dalam seketul sederhana 
Hiris lemon dan halia
Bawang putih masuk je nanti rebus jadi lembut.
Saya guna air dalam satu jug sederhana untuk rebus.. dah siap blend boleh simpan dalam peti ais.. minum pagi sekali...malam sekali..masa minum nak campur madu asli pun boleh ..minum macam tu pun boleh.
Ikut pic ye.
Ni elok minum untuk jantung..kalestrol..buang angin .. macam2 lagi ....nk kurus pun ok..😃😃😃

siapa pernah cuba kocok ni cuba share pengalaman anda?? . . boleh memperlahankan proses penuaan. Mencegah gejala menopaus. Membantu mengatasi masalah angin di dalam badan. Mengatasi masalah bau bahagian intim wanita. Menguatkan bahagian rahim. Memulihkan tenaga selepas bersalin. Mengekalkan berat badan yang ideal. Membantu mengawal paras kolesterol. Membantu kawal gula di dalam darah. Melancarkan peredaran darah. Mengawal tekanan darah. Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan kulit kusam. Memelihara keremajaan kulit. Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus. Meningkatkan tahap metabolisme. Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan. Menguatkan sistem imunisasi. Memelihara kesihatan dalaman kaum wanita. Mengatasi keletihan dan kelesuan tubuh badan. Menyingkirkan toksin. Mengetatkan otot faraj. Merawat masalah keputihan, senggugut, dan kitaran haid. Meningkatkan keinginan (libido) dan fungsi seksual wanita. Menganjal dan membesarkan saiz payudara. Mengatasi masalah sakit puan. . . kepada korang yang nak cuba harga x mahal hnya rm69jee botol besar tahan 2bulan.. boleh dapatkan pada ini di semua kedai jamu farmasi caring dan juga melalui Agen online kami seperti di bawah💯 berkesan..
A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

No comments

Powered by Blogger.