Cara Nak Hilangkan Bintik Hitam & Bintik Putih - Abang Terlajak Laris


Cara Nak Hilangkan Bintik Hitam & Bintik Putih


Perkongsian Zana Mokhtar

Semua orang ada bintik hitam. Bintik putih kan. Kadang stress wehh geram je kan. Mula la jejari tu gatai je kan nak picit keluarkan.

Meh Kekna nak share dengan korang rahsia hilangkan bintik hitam dan bintik putih tu. Hat ni semua bahan semulajadi je wehh yang kat dapur korang tu kan.

Bahan-bahan

Bawang putih
Limau nipis
Putih telur
Tisu muka

Cara-Cara

1. Bawang putih tu korang bersihkan dan tumbuk dengan lumat. 
2. Lepas dah lumat tu kan. Korang perahkan limau nipis dan putih telur je hokey. 
3. Kemudian ambil la tisu muka tu kan dan letakkan dekat muka.
4. Ramuan tadi tu letak kan atas tisu yang korang dah letak muka tadi tu kan.
5. Biarkan sampai kering hokey. Baru bilas dengan air suam.

Korang kenalah KONSISTEN kan ya. Kalau nak muka tu cantik berseri la ya. Selamat mencuba korang.

No comments

Powered by Blogger.