Air Detoks Untuk Buang ANgin, Kecutkan Lemak & Kekal Muda - Abang Terlajak Laris


Air Detoks Untuk Buang ANgin, Kecutkan Lemak & Kekal Muda


Perkongsian oleh Hamizah Zakaria,

Air detoks cara mudah nak tubuh badan kekal muda.

Ratu minum tiap 3x seminggu. Bagi buang angin, memudahkan peraliran darah. Kecutkan lemak dekat perut geleber.

Orang sekarang kan tak suka jaga pemakanan sangat kan. Fast food lah. Makanan berlemak bercili berlada semua sumbat. Bila masa cuci usus iolllss pon tak tahu.

Cara yang paling mudah nak kekal bertenaga dan wajah kemerah merahan. Badan wangi dan gebu tanpa lemak jahat.

Bahan bahan :
2 inci Halia 
4 batang Serai. 
3 Asam keping ( tak nak takpa) 
3/4 helai Daun pandan
7 biji cengkih
Lemon 4/5 hiris 
Air 1liter
Madu / gula merah setengah sudu besar

Cara buat :
Hiris halia (agak berapa banyak nak)
tumbuk tumbuk comel halia. 
7biji cengkih (cuci dulu) 
Hirisan lemon 
Masukkan 4/5batang serai yang ketuk
satukan dalam periuk bersama air dah didih matikan api
Air dah suam, bolehlah minum bersama madu sesudu kecil

Tips :
Minum selepas sarapan pagi.
Boleh juga letak madu sikit.
Untuk bf mom, kena tengok jugak anak. Kalau masa amalkan anak takde masalah kembung perut @ cirit-birit boleh teruskan.
Jaga pemakanan dan selalu buat exercise jugak untuk dapatkan kesan yang lebih cepat.
Air putih kena minum cukup setiap hari untuk menggalakkan proses buang lemak.
Ketika amalkan minum air detox ni, memang akan mudah buang air besar.
Untuk cepat kurus, boleh amalkan setiap hari. Jika dah kurus dan nak maintain, boleh minum 3kali seminggu.

No comments

Powered by Blogger.