Ramai Yang Puas Hati Dengan Petua Suami Makin Sayang, Tak Cari Lain Ini - Abang Terlajak Laris


Ramai Yang Puas Hati Dengan Petua Suami Makin Sayang, Tak Cari Lain Ini


Apa yang saya buat adalah sentiasa memastikan 'miss V' dalam keadan bersih untuk sentiasa KETAT, of course kena jaga melalui pemakanan atau cara luaran sepanjang saya menjaga 'miss V lepas kahwin, saya buat seperti berikut:

1. Amalkan jamu. Cari yang jual kat kedai atau buat sendiri.

2. Makan manjakani


– basuh manjakani dan biarkan kering

– tumbuk manjakani atau blend sampai lumat

– serbuk manjakani tu dibuat bulat halus. ambik sedikit serbuk dan titikkan air supaya boleh dibentukan bulat. jangan risau, manjakani ni likat. senang dibentuk hanya dengan guna air. buat bulat macam pil supaya boleh telan macam makan ubat. 

– pastu jemur je. dah kering tu boleh simpan dalam bekas kedap udara. dah boleh makan.

– ambil la 2,3 biji sehari.

3. Rebus manjakani dan daun sireh


– daun sireh rebus dalam kiraan ganjil. biasanya saya rebus 21 helai atau 23 helai. oh ya, basuh dulu ye

– rebus dalam air lebih kurang 1 liter. kecikkan api dan rebus sampai air tu tinggal sedikit.

– manjakani tu basuh dulu dan masukkan ke dalam rebusan daun sireh apabila air dah tinggal separuh

– masa kacau daun sireh tu, hati hati dengan manjakani. jangan kacau sampai manjakani tu pecah. kalau pecah, air rebusan tu akan pahit. memang tak boleh minum dah.

– dah selesai, tos kan air tu. simpan dalam peti ais untuk tahan lama. minum separuh cawan step hari. 

Ini lah dia amalan saya. mudah, senang dan jimat. saya cadangkan buat la sendiri kat umah. Khasiat dari amalan ini memang BEST sebab KETAT. Siapa yang ada masalah keputihan pun boleh diatasi dengan amalan amalan ini. Saya pernah ajar/beritahu kawan kawan dan mereka buat. hasilnya mereka kata memang puas hati.

No comments

Powered by Blogger.