Cara Gunakan Asam Jawa Hilangkan Parut Jerawat - Abang Terlajak Laris


Cara Gunakan Asam Jawa Hilangkan Parut Jerawat


Perkongsian oleh Zana Mokhtar,

Sakit hati kan bila ada jerawat singgah datang. Lepas tu tinggal kesan jejak dekat muka tu kan. 

Parut yang tak cantik. Yang susah nak hilangkan. Seriyus memang stress kan. 

Meh Kekna nak share dekat korang. Rahsia kulit Kekna tak ada parut pun. Cara dia senang je dengan satu bahan pun. Tapi kena la konsisten la hokey. 

Bahan model dia asam jawa je pun. Korang ambil asam jawa sedikit je. Bukan nak buat makan pun kan. 

Campur dengan air suam dan jangan terlalu cair sangat. 

Lepas tu air asam jawa tu kan sapu pada bahagian kawasan yang berparut. Biarkan kering baru bilas dengan air suam.

Nak buat seelok eloknya buat la taim waktu malam. Sebelum nak tidur. 

Konsisten kan setiap hari. Nanti korang akan nampak result dia, parut makin pudar. 

Senang dan jimatkan duit korang sangat dengan guna cara petua ni je pun. 

No comments

Powered by Blogger.