Kulit Bersih Daripada Jeragat & Jerawat Guna 2 Bahan Ini Sahaja - Abang Terlajak Laris


Kulit Bersih Daripada Jeragat & Jerawat Guna 2 Bahan Ini Sahaja


Perkongsian oleh Zana Mokhtar,

Rasa geram je bila nengok kulit orang lain bersih cantik kan. Ofkoss la kan mesti la nak kulit cantik tu tanpa jeragat dan jerawat yang di undang tu kan.

Meh Kekna nak share dekat korang taw. Cara dia senang je. Kulit lepas ni bersih dari jeragat dan jerawat. Bahan model yang wajib korang ada kan buah lemon dan bebola kapas tu je pun.

Buah lemon tu kan korang cuma ambil air jus dia je taw. Air jus dia tu nanti kan buat dekat kulit muka korang je.

Korang ambil bebola kapas tu. Celupkan kapas dalam jus tu lepas tu tekapkan kat kulit korang ada masalah tu.

Biar kan kejap taw. Bagi meresap. Lepas tu baru lah korang cuci mula dengan air dan lapkan dengan tuala bersih.

Yang ni nak nampak result gempak. Kena konsisten kan setiap hari taw. Ha baru nampak hasilnya kulit muka korang lepas ni cantikk sangat.

Ha da dapatkan rahsia dari Kekna kan. Korang jangan lupa #SHARE hokey. Untuk kengkawan yang lain pun dapat sama sama manfaat nak bercantik cantik.


No comments

Powered by Blogger.