Petua Hilangkan Bintik Putih & Hitam Pada Wajah - Abang Terlajak Laris


Petua Hilangkan Bintik Putih & Hitam Pada Wajah


Perkongsian oleh Zana Mokhtar,

Semua orang ada bintik hitam. Bintik putih kan. Kadang stress wehh geram je kan. Mula la jejari tu gatai je kan nak picit keluarkan.

Meh Kekna nak share dengan korang rahsia hilangkan bintik hitam dan bintik putih tu. Hat ni semua bahan semulajadi je wehh yang kat dapurkorang tu kan.

Bahan bahan

Bawang putih
Limau nipis
Putih telur
Tisu muka

Cara cara 

Bawang putih tu korang bersihkan dan tumbuk dengan lumat.

Lepas dah lumat tu kan. Korang perahkan limau nipis dan putih telur je.

Kemudian ambil la tisu muka tu kan dan letakkan dekat muka.

Ramuan tadi tu letak kan atas tisu yang korang dah letak muka tadi tu kan.

Biarkan sampai kering hokey. Baru bilas dengan air suam.

No comments

Powered by Blogger.