Wanita Elok Minum Ni Lepas Datang Bulan - Abang Terlajak Laris


Wanita Elok Minum Ni Lepas Datang Bulan


Perkongsian oleh Roselina Zahari,

Lama dah nak buat, asyik lupa je....arini tengok bahan semua ada buat terus ...kalau tangguh lagi memang tak jadi dah....paling elok minum ni lepas datang bulan selain cuci dalaman, memang elok untuk buang angin dalam badan.

Bahan
Serai
Halia
Kunyit 
Halba 
Gula melaka (seeloknya guna Gula batu) 

****gula tu tak payah letak pun tak pa.

Rebus je semua sekali, saya letak air sampai dekat penuh bekas tu, rebus sampai air tinggal separuh....minum bila suam.

siapa pernah cuba kocok ni cuba share pengalaman anda?? . . boleh memperlahankan proses penuaan. Mencegah gejala menopaus. Membantu mengatasi masalah angin di dalam badan. Mengatasi masalah bau bahagian intim wanita. Menguatkan bahagian rahim. Memulihkan tenaga selepas bersalin. Mengekalkan berat badan yang ideal. Membantu mengawal paras kolesterol. Membantu kawal gula di dalam darah. Melancarkan peredaran darah. Mengawal tekanan darah. Mengatasi masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan kulit kusam. Memelihara keremajaan kulit. Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus. Meningkatkan tahap metabolisme. Meningkatkan tahap tenaga dan kecergasan. Menguatkan sistem imunisasi. Memelihara kesihatan dalaman kaum wanita. Mengatasi keletihan dan kelesuan tubuh badan. Menyingkirkan toksin. Mengetatkan otot faraj. Merawat masalah keputihan, senggugut, dan kitaran haid. Meningkatkan keinginan (libido) dan fungsi seksual wanita. Menganjal dan membesarkan saiz payudara. Mengatasi masalah sakit puan. . . kepada korang yang nak cuba harga x mahal hnya rm69jee botol besar tahan 2bulan.. boleh dapatkan pada ini di semua kedai jamu farmasi caring dan juga melalui Agen online kami seperti di bawah💯 berkesan..

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

No comments

Powered by Blogger.