Rahsia Kulit Cantik 'Flawless' Dengan Mudah - Abang Terlajak Laris


Rahsia Kulit Cantik 'Flawless' Dengan Mudah


Perkongsian oleh Zana Mokhtar,

RAHSIA KULIT CANTIK POLOLES DENGAN MUDAH.

Ramai yang dok tanya Kekna macam mana Kekna dapat kulit pololes cantik ni kan. 

Seriyuss Kekna ni kan suka buat homemade sendiri je. Sebab dah tentu tentu tahu kan khasiat bila buat sendiri. Lagi satu jimat duit poket dari nak beli yang kat luar tu. 

Meh Kekna bagi rahsia Kekna kat korang. Nanti korang terai la hokey. Benda ni nak kena rajin dan konsisten baru lah dapat result gempakkk punya kan. 

Bahan bahan model dia kan. 

1 sudu baking soda
1 sudu gula
1/2 sudu olive oil
1/2 lemon

Ok cara dia senang je. Bahan ni korang satukan bersama taw. Lepas tu tepek la kat muka tu. Biarkan dalam 30 minit baru bilas air suam bersih hokey. 

Senang kan. Boleh buat seminggu 2 kali macam tu je lah. Kulit korang kan lepas tu kan memang pololes je. Tak payah pakai apa apa pun dah cantikk kulit tu. 

No comments

Powered by Blogger.