Nak Kulit Cantik 'Flawless' Dengan Mudah? Cuba Cara Ini - Abang Terlajak Laris


Nak Kulit Cantik 'Flawless' Dengan Mudah? Cuba Cara Ini


Perkongsian oleh Zana Mokhtar,

Kekna ni kan suka buat homemade sendiri je. Sebab dah tentu tentu tahu kan khasiat bila buat sendiri. Lagi satu jimat duit poket dari nak beli yang kat luar tu. 

Bahan bahan 

1 sudu baking soda
1 sudu gula
1/2 sudu olive oil
1/2 lemon

Ok cara dia senang je. Bahan ni korang satukan bersama taw. Lepas tu tepek la kat muka tu. Biarkan dalam 30 minit baru bilas air suam bersih hokey. 

Senang kan. Boleh buat seminggu 2 kali macam tu je lah. Kulit korang kan lepas tu kan memang pololes je. Tak payah pakai apa apa pun dah cantikk kulit tu. 

No comments

Powered by Blogger.