Selalu Amalkan Jus Ini Untuk Lambatkan Penuaan & Kulit Tidak Kusam - Abang Terlajak Laris


Selalu Amalkan Jus Ini Untuk Lambatkan Penuaan & Kulit Tidak Kusam


Perkongsian oleh Zana Mokhtar,

Air ni kan walaupun mungkin nampak macam biasa biasa je kan bagi korang tapi kalau korang konsistenkan minum, korang boleh elakkan penuaan.

Senang cakap dia anti aging lah. Kulit korang yang kusam pun boleh berseri seri dan boleh anjalkan kulit. Sebab tu lah nampak glowing cantikk je kan.Tak payah dah nak cucuk botox, minum je lah air ni. Jimat dan sedap.

Meh Kekna nak tunjuk cara buar air yang sedap ni dengan mudah je pun sangat. 

Dua bahan yang mudah sangat korang boleh cari kat pasar tu ha.

1. Nenas yang dah di potong kecil kecil. 
2. Air perahan lemon

Nenas tu kan masukkan air sedikit, kisarkan sampai hancur dan lepas tu masukkan perahan lemon tu kan dalam nenas tadi. 

Sejukkan dalam peti ais dan boleh la terus minum. 

No comments

Powered by Blogger.