Rahsia Kulit Cantik Dan Segar Guna Toner Bunga Cengkih - Abang Terlajak Laris


Rahsia Kulit Cantik Dan Segar Guna Toner Bunga Cengkih


Sifat antioksidan yang terdapat dalam bunga lawang ni yang membuatkan dia banyak khasiat tau. Boleh melembapkan kulit muka, mencegah penuaan, mengecilkan liang pori yang besar dan macam-macam lagi.

Bahan-bahan:

1 genggam bunga lawang
2 cawan air putih
1 botol spray 

Caranya:

1. Rebus bunga lawang dalam periuk. Guna dua cawan air.
2. Rebus sampai tinggal satu cawan je tau. Dah siap tu boleh tutup api dan biarkan sejuk sekejap.
3. Dah sejuk, tuangkan dalam botol spray dan simpan di dalam peti ais.
4. Korang boleh gunakan dua kali sehari waktu pagi dan malam.

Bukan susah pun kan! Senang je, cuma jangan malas-malas okay. Make sure hari-hari spray supaya kulit muka dapat meresap khasiat dari bunga lawang tu dengan sekata.

Perkongsian oleh Sifu Kitaro

No comments

Powered by Blogger.