'Bagi Saya Tiada Wanita Sesempurna Awak Untuk Saya' - Datin Nur Shahida - Abang Terlajak Laris


'Bagi Saya Tiada Wanita Sesempurna Awak Untuk Saya' - Datin Nur Shahida


@aliffsyukriterlajaklaris bukan senang nak mempertahankan perkahwinan.. 10 ogos tarikh azimat kami soo saya buat suprise yang tidak dirancng, sebenarnya saya tak cari pasangan saya yang sempurna tapi saya cari yang boleh menyempurnakan kelemahan saya.
.
.
Adat dalam perlahwinan ini ada masam dan manis..tapi bagi saya tiada wanita sesempurna awak @shahidadherbs untuk saya, walapun ramai yang minat saya tapi saya tahu saya boleh ngam dengan awak je..walaupun awak pun suka kecam saya sedih bobooo😭

bkn senang nak mempertahankan perkahwinan.. 10 ogos tarikh azimat kami soo sy buat suprise yg tidak dirancng..... sebenarya sy tak cari pasangan sy yg sempurna tapi sy cari yg boleh menyempurnakan kelemahan saya.. . . adat dlm perlahwinan ni ada masam dan manis..tapi bagi sy tiada wanita sesempurna awak @shahidadherbs utk saya...walapun ramai yg minat sy tpi sy tau sy blh ngamm dgn awak jee..walapun awak pun suka kecam sy sedih bobooo😭😭 . . kalau korang nak tngok hadiah apa wife sy dpt.. sy dah posting kat youtube sy... update hari hari ala2 paprazi... blh tngok youtube Tv Terlajak Laris sy dah psoting yaaa..tpi nak tngok kena subscribes ye dulu baru boleh tngok.. sbb vedio tu lebih 10mnit di ig seminit jeerr soo korang boleh belajar cara masa yg betul.. #jakarta #indonesia #bandung #cook #chef #gendut #banjar #food #jawabarat #letscook #mylifestye #ohabangkosmetik #luxurylifestyle #healthylifestyle #deco #bisnesman #beauty #malaysia #aceh #welovejakarta #mensfashion #youtube #tv #terlajaklaris
A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

No comments

Powered by Blogger.