Akhirnya Dapat Juga Tawar Harga Dengan Peniaga Muka Gengster.. - Abang Terlajak Laris


Akhirnya Dapat Juga Tawar Harga Dengan Peniaga Muka Gengster..


@aliffsyukriterlajaklaris siapa perangai macam saya? Akhirnya dapat juga saya tawar dari 500 dong jadi 100 dong jee.. Kalau tak habis kena cekek saya😜😜😜ni nak beli kan kain untuk nenek saya.



siapa perangai mcm sya?? akhirnya dpt juga sy tawar dari 500dong jadi 100dong jee..kalau tak habis kena cekek saya😜😜😜ni nak beli kan kain utk nenek sy.. .. nak tngok full vedio 10mnit gi kat youtube saya tvterajaklaris dah posting travelog holiday sy disini..best gilerr.. . . kalau korang nak tngok mcm mana kehidupan sy dalam percutian kenagara org... blh buka youtube sy sy update hari hari ala2 paprazi... blh tngok youtube Tv Terlajak Laris sy dah psoting yaaa..tpi nak tngok kena subscribes ye dulu baru boleh tngok.. sbb vedio tu lebih 10mnit di ig seminit jeerr soo korang boleh belajar cara masa yg betul.. #jakarta #indonesia #bandung #cook #chef #gendut #banjar #food #jawabarat #letscook #mylifestye #ohabangkosmetik #luxurylifestyle #healthylifestyle #deco #bisnesman #beauty #malaysia #aceh #welovejakarta #mensfashion #youtube #tv #terlajaklaris
A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

No comments

Powered by Blogger.