Datin Nur Shahida Buat Cabaran Ibu Beranak Empat, Netizen Pulak Risau - Abang Terlajak Laris


Datin Nur Shahida Buat Cabaran Ibu Beranak Empat, Netizen Pulak Risau


@shahidadherbs Dulu saya ni ahli sukan kat sekolah,olahraga,hoki,bola baling,bola jaring semua pun boleh..paling hebat main hoki siap jadi johan sekolah2 kuala lumpur waktu tu.....tapi sejak habis sekolah mmg x pernah langsung bersukan...nak2 ni anak dah 4 pancit terus bila bersenam..
.
Bila cubaan nak kurus terhenti di sini..x larat nak teruskan....nak patah kaki cheq dok buat benda ni......ntah betul ke tidak mcm ni cara guna je....asal boleh je kita ni kan๐Ÿ˜…๐Ÿ˜… .

No comments

Powered by Blogger.