Datin Nur Shahida Kongsikan Pengalaman Tentang Berat Badan Lepas Melahirkan Anak - Abang Terlajak Laris


Datin Nur Shahida Kongsikan Pengalaman Tentang Berat Badan Lepas Melahirkan Anak


@shahidadherbsrindu zaman kurus...bersabarlah baru 3 bulan bersalin kan cam mana nak kurus😅.....
.
waktu ni berat saya 48kg anak 3 orang......last sebelum bersalin yusoff hari tu berat saya 68kg......lepas 3 bulan sekarang ialah 58kg.......target saya nak 50kg ok lah sbb waktu 48 kg ketika gambar ni seperti layang2 terputus tali sbb terlalu kurus x pun seperti hanger yang reput je kerana kurus kering kan😂...
.
Saya sekarang tak ambik apa2 ubat sebab saya tgh menyusu @yusoffalqardawi tapi sekarang tgh r&d produk slimming yg boleh makan ketika menyusu tanpa beri sebarang efek pada bayi dan ibu...semestinya juga byk khasiat kepada bayi dan ibu supaya kekal sihat dan cergas...kalau saya dan cuba jadi dan kurus saya share tau kat korang...
.
sebab saya sangat cerewet ttg apa yg saya makan terutama ketika menyusu...sbb nak anak dapat khasiat terbaik...bila umur makin meningkat hormon kita tak macam dulu...metabolisma semakin rendah......jadi kena pastikan apa yg kita makan x beri kesan pada masa panjang.



rindu zaman kurus...bersabarlah baru 3 bulan bersalin kan cam mana nak kurus😅..... . waktu ni berat saya 48kg anak 3 orang......last sebelum bersalin yusoff hari tu berat saya 68kg......lepas 3 bulan sekarang ialah 58kg.......target saya nak 50kg oklah sbb waktu 48kg ketika gambar ni seperti layang2 terputus tali sbb terlalu kurus x pun seperti hanger yg reput je kerana kurus kering kan😂... . Saya sekarang x ambik apa2 ubat sebab saya tgh menyusu @yusoffalqardawi tapi sekarang tgh r&d produk slimming yg boleh makan ketika menyusu tanpa beri sebarang efek pada bayi dan ibu...semestinya juga byk khasiat kepada bayi dan ibu supaya kekal sihat dan cergas...kalau saya dan cuba jadi dan kurus saya share tau kat korang... . sebab saya sangat cerewet ttg apa yg saya makan terutama ketika menyusu...sbb nak anak dapat khasiat terbaik...bila umur makin meningkat hormon kita x mcm dulu...metabolisma semakin rendah......jadi kena pastikan apa yg kita makan x beri kesan pada masa panjang.. . P/s: jgn tanya rambut qadejah kenapa pendek waktu ni sbb nak bgtau awal2 dia gunting rambut sendiri lepas tu senget2 dan cara nak selamatkan adalah potong pendek gini....dia potong sbb nampak saya potong rambut pendek😅...
A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

No comments

Powered by Blogger.