Gambar Comel Baby Yusoff Al Qardawi Di Makkah - Abang Terlajak Laris


Gambar Comel Baby Yusoff Al Qardawi Di Makkah


Kalau datang sini mesti kena berkelah dekat dataran Masjid Nabawi ini...seronok, berkumpul dengan family sambil kita makan makan. Kenapa seronok? Sebab dekat dengan Nabi Muhammad SAW.
.
Kat sini bila tengok macam macam manusia ada yang susah yang senang yang tak berdaya semua ada datang sini sebab nak jumpa Nabi. Bila tengok la ujian orang lain kat sini...terus diri ini rasa kebal sebab kalau setakat ujian aku ni sikit je Allah bagi sebab Allah lebih sayang orang tu sebab semakin tinggi ujian dia semakin Allah sayang, ulama ulama dulu susah hati kalau Allah tak uji sebab takut Allah tak ingat pada dia. Jadi kita kena selalu bersyukur dengan ujian ataupun rahmat Allah bagi pada kita.






Kalau datang sini mesti kena berkelah dekat dataran Masjid Nabawi ni...seronok,berkumpul dengan family sambil kita makan2...kenapa seronok? sbb dekat dgn Nabi Muhammad SAW..... . Kat sini bila tgk mcm2 manusia ada yg susah yg senang yg x berdaya semua ada datang sini sbb nak jumpa Nabi....bila tgk la ujian orang lain kat sini...terus diri ni rasa kebal sbb kalau setakat ujian aku ni sikit je Allah bg sebab Allah lebih sayang orang tu sbb semakin tinggi ujian dia semakin Allah sayang,Ulama2 dulu susah hati kalau Allah x uji sbb takut Allah x ingat pada dia...jadi kita kena selalu bersyukur dgn ujian ataupun Rahmat Allah bagi pada kita😀 . Banyak la tanya siapa selalu ambik gambar buat video...ni ha @amerrzainal @amerrzainal mutawif favourite saya ni......dia rajin dan minat......kalau nak g umrah 1 family boleh roger tau....dia bujang lagi 🤣baik orangnya x pernah pandang rendah kat kita walaupun keluarga saya ni selalu kena kecam.....🤪
A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

No comments

Powered by Blogger.