Perangai Datin Nur Shahida Ramai Tak Tahu - Abang Terlajak Laris


Perangai Datin Nur Shahida Ramai Tak Tahu


@shahidadherbs @ammar_ahyan ni dia dah start main main dah malas menghafal sebab saya tak sempat nak pantau.
.
Anak anak saya ni pantang saya lepa, bila kita sibuk dia pun turut sibuk juga, sibuk main sampai lupa lupa hafal surah. Lepas tu bila kena marah mulut itu muncung macam kelopak bunga ikut hati nak je aku guntingkan mulut dia tu..😬
.
Saya ni nampak je cam lembut tapi saya lah singa kat rumah ini.

No comments

Powered by Blogger.