Saya Sedih 2 Hari Ni, Kenapa Saya Perlu Bergaduh Dengan Semua Orang & Mempertahankan Diri - Datin Nurshahida - Abang Terlajak Laris


Saya Sedih 2 Hari Ni, Kenapa Saya Perlu Bergaduh Dengan Semua Orang & Mempertahankan Diri - Datin Nurshahida


shahidadherbsketika berusia 21 tahun......
.
Ketika ini saya tidak pernah mengimpikan apa2 yg indah ttg hidup,perempuan biasa tinggal di rumah flat,bapa pemandu teksi ada 6 adik beradik semuanya lelaki.....
.
Dalam hati dan fikiran saya pun akan hidup biasa mcm orang lain,tak pernah terfikir suatu hari saya akan menjadi bahan cemuhan masyarakat......tak pernah terfikir apa2 yg buruk kecuali nak ada hidup yg lebih baik,x ada bercita2 tinggi.....
.
Saya sedih 2 hari ni tapi bila anak2 dah tidur semua saya fikir kenapa saya perlu bergaduh dgn semua orang dan mempertahankan diri.....(jadi saya minta maaf kepada semua yg komen saya balas mungkin agak biadap) x seharusnya saya membalas komen2 tersebut dgn emosi sbb Kita x boleh paksa manusia suka dan terima kita...
.
Ini mungkin ujian saya ...ujian kita berbeza kan......bila kita berduit kita diuji hal begini,kalau kita bahgia kasih sayang kita diuji bab lain pula.....mcm lah org kata apa2 pun saya tidak simpan dalam hati...setiap hari saya belajar menjadi yg terbaik,ibu yg terbaik,isteri yg terbaik,sahabat yg terbaik dan seorang hamba yg terbaik di sisi tuhannya. Saya bukan artis dan saya x tahan dikecam.....
.
Saya tetap akan ada di @aliffsyukriterlajaklaris sbb saya kenal dia.....berkat rezeki dari Allah dan usaha dia cari rezeki selama 10 tahun setiap tahun saya dapat umrah,dapat pergi haji,tu kebesaran nikmat pada saya yg saya paling bahgia......saya selalu mendoakan yg terbaik buat dia,tapi saya lebih yakin Allah itu lebih maha mengetahui dan maha mengasihi.......
.
minta maaf sebanyak2 nya dgn hati yg paling ikhlas......supaya bangun pagi nanti saya x mau fikir hal ini lagi sbb saya masih ada anak2 yg perlu saya didik dan disayangi........Kesilapan percakapan itu tidak disengajakan dan saya sendiri pun kadang2 terlepas cakap cuma x masuk TV je lagi......😅 ....
.
saja nak tambah gara2 isu ni rmaai komen nak unfollow.... tapi kan...tapi kan followers saya 2 hari ni naik 20k dah....tapi x tau lah follow nak kutuk ke nak apa😅(gurau je tau sbb dah sedih2 ending ni nak bg happy sikit😇)



A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

No comments

Powered by Blogger.