Sebab Saya Bukanlah Suami Sempurna Jauh Sekali Yang Terbaik Buat Isteriku - Abang Terlajak Laris


Sebab Saya Bukanlah Suami Sempurna Jauh Sekali Yang Terbaik Buat Isteriku


@aliffsyukriterlajaklaris Jangan ditukar ganti isteri yang susah dan senang bersama kita sebab itulah kunci kejayaan ..siapa setuju sila komen dibawah👇
.
Memori ini saya tak boleh lupakan.. ketika 10 tahun lepas.. ketika saya bekerja makan gaji rm1600 saya terpaksa berniaga partime di pasar tani bersama isteri saya ketika panas terik.. kerana kami juga nak berjaya macam orang lain ketika itu .. dan wife saya pernah cakap “b kalau kita dah senang saya nak pergi umrah setiap tahun boleh tak? tak kesahlah ambik pakej umrah paling murah jalan dari hotel 10 kilo pun tak apa asalkan dapat jejak ketanah suci setiap tahun sebab saya rasa tenang disana” sy tak sangka sekarang menjadi rialiti dan saya mampu...


Janji saya selagi saya mampu saya akan tunaikan impian awak @shahidadherbs kalau itu yang awak rasa bahagia..sebab saya bukanlah suami sempurna jauh sekali yang terbaik buat isteriku @shahidadherbs tapi saya belajar menjadi suami yang terbaik dan terus belajar untuk menjadikan suami terbaik utk keluarga kita.. lagi ni dan lirik ini amat bermakna buat saya dan saya tujukan khas untuk isteriku @shahidadherbs yang tiada penganti di dunia ini... doakan kalau ada rezeki tahun depan saya teringin nak kesana juga satu keluarga juga..🙏🏻🙏🏻




jgn ditukar ganti isteri yg susah dan senang bersama kita sbb itulah kunci kejayaan ..siapa setuju sila komen dibawah👇 . . . . memori ni sy tak boleh lupakan.. ketika 10tahun lepas.. ketika saya bekerja makan gaji rm1600 sy terpaksa berniaga partime di pasar tani bersama isteri saya ketika panas terik.. krn kami juga nak berjaya mcm org lain ketika itu .. dan wife sy pernah cakap “b kalau kita dah senang sy nak pergi umrah setiap tahun boleh tak? tak kesahlah ambik pakej umrah paling murah jalan dari hotel 10kilo pun tak apa asalkan dpt jejak ketanah suci setiap tahun sbb saya rasa tenang disana” sy tak sangka skrg menjadi rialiti dan sy mampu... .. . janji sy selagi sy mampu sy akan tunaikan impian awak @shahidadherbs kalau itu yg awak rasa bahgia..sbb saya bukanlah suami sempurna jauh sekali yg terbaik buat isteriku @shahidadherbs tapi sy belajar menjadi suami yg terbaik dan terus belajar utk menjadikan suami terbaik utk keluarga kita.. lagi ni dan lirik ini amat bermakna buat saya dan sy tujukan khas utk isteriku @shahidadherbs yg tiada penganti di dunia ini... doakan kalau ada rezki tahun depan sy teringin nak kesana juga satu keluarga juga..🙏🏻🙏🏻 . . .. kalau nak tngok full video kisah kami sila pergi dekat youtube sy Tv Terlajak Laris . Jgn lupa Subcribe tau sebab ade macam2 info yg sye nak share pd korang tqq
A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

No comments

Powered by Blogger.