Kisah Sebelum Datin Nur Shahida Terima Anugerah - Abang Terlajak Laris


Kisah Sebelum Datin Nur Shahida Terima Anugerah



@shahidadherbs Cerita semalam....saya ni jarang beli kasut...ada lah kasut tinggi tapi x banyak jarang pakai pun ya juga... yg saya pakai ni kasut favourite dah 3 tahun beli di jakarta mangga 2....
.
Semalam nak cepat ambik2 terus masuk kereta.....tiba2 nak pakai bila dah sampai dah tercabut........lepas tu nak jalan kat red carpet pula tu....berkaki ayam la saya jalan kat red carpet.....nasib baik saya sampai awal...lepas tu suruh staff saya hantar kan kasut sebelum majlis bermula.......
.
Terima kasih @majalahnona utk anugerah #nonasuperwoman

No comments

Powered by Blogger.