'Maaf Ya Semua Saya Bukan Tak Nak...Tapi Saya Serik...' - Abang Terlajak Laris


banner-cikgu-01

'Maaf Ya Semua Saya Bukan Tak Nak...Tapi Saya Serik...'


@shahidadherbs,

Banyak sangat yg DM saya nak bg anak....maaf ya semua saya bukan x nak...tapi saya serik.....sebab yg bagi sebelum2 ni mcm nak ambik kesempatan pada saya je...Dari si budak aliff tu sampai yg ni semua ada udang sebalik batu.......mudah kesian,mudah percaya cerita reka2...bawa tinggal rumah tapi x susah mana pun....
.
Dengan niat nak ambik kesempatan mmg x lama.....Saya banyak dah nampak hikmah nya setelah Qayyum diambil......sebenarnya bukan dugaan tapi byk kebaikan nya yg saya x nampak sebelum ni...Mudahan Allah selalu lindungi saya sekeluarga dari niat2 yg x baik....
.
Kalau boleh jgn lah bagi2 anak kita pada orang,usaha jaga sendiri..kalau asyik bagi orang je nanti jadi lagi dan lagi berulang sebab senang je megandung bagi pastu megandung lagi bagi lagi....😇



A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

No comments

Powered by Blogger.