'Saya ni sekolah memang tak berapa pandai' - Abang Terlajak Laris


'Saya ni sekolah memang tak berapa pandai'


@shahidadherbs Saya ni sekolah memang tak berapa pandai, sedang sedang orang kata ๐Ÿ˜… Tapikan usaha nak anak pandai tu memang ada....janganlah tak pandai sekolah macam mak ayah dia kan.......dulu mak hantar sekolah main2) sibuk dgn boyfriend kan.
.
Ambil masa juga luangkan cari buku latihan anak anak. Lepas tu jadi cikgu kat rumah...hahah kalau x tahu jawapan dia selak halaman belakang tu ada jawapan lah kita koyak siap2.....susah betul soalan latihan zaman sekarang ni ataupun mak dia dah macam bebal sikit ke tak taulah.
.
Apapun setiap ibu bapa mestilah sibuk kan nak yang terbaik untuk anak anak anak ini kat sekolah dah lama...jadi kat rumah kita kena pandai main peranan dekat dengan anak sebab makin besar takut makin jauh pula dia. InsyaAllah mudahan anak anak kita jadi anak yang baik. Takut juga nak besarkan anak zaman sekarang ni macam macam kes....๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”



Saya ni sekolah mmg berapa pandai...sedang2 orang kata๐Ÿ˜…...tapi kan usaha nak anak pandai tu mmg ada....jgn lah x pandai sekolah mcm mak ayah dia kan.......dulu mak hantar sekolah main2) sibuk dgn boyfriend kan๐Ÿคช๐Ÿคช... . Ambil masa juga luangkan cari buku2 latihan anak2.....lepas tu jadi cikgu kat rumah...hahah kalau x tahu jawapan dia selak halaman belakang tu ada jawapan lah kita koyak siap2.....susah betul soalan latihan zaman sekarang ni ataupun mak dia dah mcm bebal sikit ke tak taulah..... . Apapun setiap ibu bapa mestilah sibuk kan nak yg terbaik utk anak....anak2 ni kat sekolah dah lama...jadi kat rumah kita kena pandai main peranan dekat dgn anak...sebab makin besar takut makin jauh pula dia.....Insya Allah mudahan anak2 kita jadi anak yg baik...takut juga nak besarkan anak zaman sekarang ni cmm2 kes....๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”
A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

No comments

Powered by Blogger.