'Walapun Sedih Sebab Kami Jaga Sama Macam Anak Sendiri' - Abang Terlajak Laris


'Walapun Sedih Sebab Kami Jaga Sama Macam Anak Sendiri'


@aliffsyukriterlajaklaris kami tengah tunggu jee bila mak dia nak ambil yom ni..walapun sedih sebab kami jaga sama macam anak sendiri.
.
.
spatutnya mak dia wussp nak ambik semalam atau hari ni tapi tak dtg ambik.. tpi seblum ambil sy akan buat perjanjian...tpi hri ni kena demam campak dan terus sy hantar hospital swasta .. aminah setakat ni baru 1kali sakit.. yom ni lebih dari 10kali.. dugaan nak besarkan yom memang tuhan jee tahu.. sy jaga yom ni mcm anak sendiri ..susu biasa dia muntah kn susu paling mahal nen jee boleh minum .. 2bulan lps zakar yom kena angin pasang,mata beratur sampai keluar darah..sampai doctor suruh cek darah dia takut Ada sesuatu malas nak tulis d sini nanti org fikir lain....sbb doctor pelik antibody dia terlalu lemah... lps kita dah susah payah jaga mak yaaa dgn mudah nak ambil balik dan mengutuk kita sy siap baca.. apa pun kalau mak si yom ni ambil jgn di biarkan budak ni atau dia bagi kat org demi kepentingan diri sendiri..sbb yom ni kenal org



kami tengah tunggu jee bila mak dia nak ambil yomni.. walapun sedih sbb kami jaga sama mcm anak sendiri. . . spatutnya mak dia wussp nak ambik semalam atau hari ni tapi tak dtg ambik.. tpi seblum ambil sy akan buat perjanjian...tpi hri ni kena demam campak dan terus sy hantar hospital swasta .. aminah setakat ni baru 1kali sakit.. yom ni lebih dari 10kali.. dugaan nak besarkan yom memang tuhan jee tahu.. sy jaga yom ni mcm anak sendiri ..susu biasa dia muntah kn susu paling mahal nen jee boleh minum .. 2bulan lps zakar yom kena angin pasang,mata beratur sampai keluar darah..sampai doctor suruh cek darah dia takut Ada sesuatu malas nak tulis d sini nanti org fikir lain....sbb doctor pelik antibody dia terlalu lemah... lps kita dah susah payah jaga mak yaaa dgn mudah nak ambil balik dan mengutuk kita sy siap baca.. apa pun kalau mak si yom ni ambil jgn di biarkan budak ni atau dia bagi kat org demi kepentingan diri sendiri..sbb yom ni kenal org
A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

No comments

Powered by Blogger.