'Baju Kak Yati Pakai Saya Kutip Jumpa Tengah Jalan, Dulu Kami Miskin Fakir Wahai Followers Semua..' - Abang Terlajak Laris


'Baju Kak Yati Pakai Saya Kutip Jumpa Tengah Jalan, Dulu Kami Miskin Fakir Wahai Followers Semua..'



@bondarozitaibrahim Nakal kri ni..baiknya ya ampun suka sakat kakak dia..kakak ni selalu protect kri sejak kecik.." kak long ..kak long bingit suaranya "
.
Ke2 anak bertuah ni hasil perkahwinan kami dgn abah ..Kak long sgt tegas garang dgn kri ..KRI NAKAL
dia kumpul.ulat masuk dlm beg sekolah
.
Kesian sy lihat gambar ni..ni lah Baju kak yati pakai sy kutip jumpa tengah jalan
.
Kami miskin fakir wahai followers semua ni lah ada kenangan gambar bonda ada zaman dulu..( kri suka ambik dr album sy..hilang tulah kerja dia suka simpan kenangan)
.
Baju bundle je sy mampu pakaikan anak2 kami
.
Kri selalu kena buli kat sekolah..kak long macam jantan perangainya..lelaki takut dia akan bela lawankan adiknya
.
lelaki mengorat yati ..Dtg dek yati dibaling dgn bangku sekolah..Yati brutal xsangka ada gak org nk kawin dgn dia yg suara garau suara jantan dn si kri perangai pompan suara kecik kepit ha ha ..anak ohh anak
.
Anak ber2 ni sgt ambik berat hal abah.. bebel pd abah macam sy bebel pd mereka juga sbb sayang..abah kurang pendengaran..suka makan manis..suka kerja guard..suka jumpa kawan2 mesjid..xnak duduk rumah bandar
.
Jgn nangis wahai anak..doa lebih bermakna dr tangisan. sbb kamu dh buat yg terbaik pd abah.. dan mak bangga ada anak mcm kri dn yati.. wlu kri nakal tp sgt hormat dn sgt pandai jaga abah.. Kami tau kamu anak2 baik biar org kata kamu jahat dn buruk...hati kami tau kamu sgt baik
.
lepas ni jaga abah lagi dgn amal soleh dn jgn putus kirim doa pd abah..
.
Dulu kri kirim duit..kirim syg.. kirim lawak..cuit usik abah.. lepas ni usik abah dgn quran.. abah itu pinjaman dr Allah.. dn hak Allah ambil dia balik.. kri akan dpt jumpa abah kalau kri dan yati niat cari abah di shurga..
.
Matlamat kita shurga dn berkumpul.. dikampung moyang kita nabi adam AS.. KESIAN MAK PD ABAH TAK PERNAH PADAM
.
LEBIH KASIHAN PD DIRI KITA KALAU KURANG AMAL XDA BEKAL NANTI MATI ..SBB MATI TU PASTI
.
Kita x memiliki apa pun kat dunia hanya menjalani apa Allah bagi..Lakukan tgjwab kita apa Allah suruh sbb amanah itu berat hisabnya.



Nakal kri ni..baiknya ya ampun suka sakat kakak dia..kakak ni selalu protect kri sejak kecik.." kak long ..kak long bingit suaranya " . Ke2 anak bertuah ni hasil perkahwinan kami dgn abah ..Kak long sgt tegas garang dgn kri ..KRI NAKAL dia kumpul.ulat masuk dlm beg sekolah . Kesian sy lihat gambar ni..ni lah Baju kak yati pakai sy kutip jumpa tengah jalan . Kami miskin fakir wahai followers semua ni lah ada kenangan gambar bonda ada zaman dulu..( kri suka ambik dr album sy..hilang tulah kerja dia suka simpan kenangan) . Baju bundle je sy mampu pakaikan anak2 kami . Kri selalu kena buli kat sekolah..kak long macam jantan perangainya..lelaki takut dia akan bela lawankan adiknya . lelaki mengorat yati ..Dtg dek yati dibaling dgn bangku sekolah..Yati brutal xsangka ada gak org nk kawin dgn dia yg suara garau suara jantan dn si kri perangai pompan suara kecik kepit ha ha ..anak ohh anak . Anak ber2 ni sgt ambik berat hal abah.. bebel pd abah macam sy bebel pd mereka juga sbb sayang..abah kurang pendengaran..suka makan manis..suka kerja guard..suka jumpa kawan2 mesjid..xnak duduk rumah bandar . Jgn nangis wahai anak..doa lebih bermakna dr tangisan. sbb kamu dh buat yg terbaik pd abah.. dan mak bangga ada anak mcm kri dn yati.. wlu kri nakal tp sgt hormat dn sgt pandai jaga abah.. Kami tau kamu anak2 baik biar org kata kamu jahat dn buruk...hati kami tau kamu sgt baik . lepas ni jaga abah lagi dgn amal soleh dn jgn putus kirim doa pd abah.. . Dulu kri kirim duit..kirim syg.. kirim lawak..cuit usik abah.. lepas ni usik abah dgn quran.. abah itu pinjaman dr Allah.. dn hak Allah ambil dia balik.. kri akan dpt jumpa abah kalau kri dan yati niat cari abah di shurga.. . Matlamat kita shurga dn berkumpul.. dikampung moyang kita nabi adam AS.. KESIAN MAK PD ABAH TAK PERNAH PADAM . LEBIH KASIHAN PD DIRI KITA KALAU KURANG AMAL XDA BEKAL NANTI MATI ..SBB MATI TU PASTI . Kita x memiliki apa pun kat dunia hanya menjalani apa Allah bagi..Lakukan tgjwab kita apa Allah suruh sbb amanah itu berat hisabnya
A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

No comments

Powered by Blogger.