Dato Aliff Syukri Sebak Baca Status Kak Longnya Di Instagram..



Petikan di instagram @yatiesendayutinggi,



Dato Aliff tersentuh,





Saya jarang letak gambar abah. Tp hari ni lepas semua selamat dikebumikan, terimbas gambar raya tahun sudahnya. Sy masih x blh terima abah dah x ada. Sy cuba belajar redha. Abah jumpa dulu arwah Ani Alhamdulillah abah berjaya tgk kesemua anak2 nya ( anak dgn isteri kini ) mandikan beliau. Itulah hajat arwah sebenarnya. Utk tgk anak2 dia sekali berkumpul Sy sedih. Sebak. Tapi tersangat tersentuh sbb arwah meninggal dlm keadaan tersenyum lebar. Badannya juga tak ada sedikit najis pun. Memandangkan doktor tak sempat buat pembedahan lanjut, badannya elok dari luka Abah sy org susah. Jadi guard di hotel. Tak mampu belikan sy dgn adik @aliffsyukriterlajaklaris makanan sedap2. Dia kumpul dr makanan yg dibuang dr hotel. Letak dlm tisu utk bagi kami berdua setiap kali kami berjumpa. Itu je yg dia mampu bagi selain sedikit duit poket. Sy pernah mogok nak jam tgn. Padahal duit abah ada tu je smpi cukup bulan Minta walkman. Abah tolak gaji 6 bulan. Sedikit pun x pernah marah sy sbb arwah teramat penyabar orgnya. Spjg sy kenal abah, tak akan keluar dr mulut dia cerita buruk org lain. Semua org keliling dia baik katanya Jauh sekali meminta sy & adik duit walau sesak mcm mana pun. Oh abah, kalaulah keluarga kita spt keluarga normal yg lain.. kami akan berikan apa shj. Tp Allah lbh hebat mencaturkan hidup kita semua #abahsayang #dalamkenangan #alfatihah #hadiahbirthdaypalingdiingati
A post shared by @ yatie_sendayutinggi on

No comments

Powered by Blogger.