Contact Us - Abang Terlajak Laris


Contact Us

Untuk sebarang pertanyaan dan pengiklanan boleh emailkan kepada tvterlajaklaris@gmail.com

50 comments:

  1. Assalamualaikum Dato',

    Saya memerlukan duit rm300k untuk menyelesaikan loan rumah saya. Saya bercadang nak jual rumah saya kepada Dato'. Rumah teres korner 2 tingkat bina tahun 2002 di Taman Lestari Putra, Seri Kembangan, Selangor dengan harga RM720k.

    Kot-kot Dato' berminat nak kumpul rumah atau jadikan store bagi kawasan Seri Kembangan.

    TQ Dato'.

    ReplyDelete
  2. Memperkenalkan blog ke3 Abang Misai
    www.abangmisai60an.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Assalamu'alaikum, for Mr. Alif Syukri, i'm from Indonesian. my names Muliani. my mother named Muliana 60 years old, she is working hard from small to family to support her child. Mother muliana who used to work as a housekeeper (washing rub), now stroke pain has been 3 years can not walk normally (lame), because the nerve clamp on the hip. My mother's hope can be treated and cure her difficulties. Besides, his right lung lungs do not work anymore, it makes him congested and can not move.
    My mother lives with me her 24-year-old son, I was orphaned from the age of 1 year. I work in a small factory with a small salary. With such a salary, to feed my mother a meal may still be enough, but for treatment like stam cell / nerve surgery and lung treatment, I can not afford it.

    Besides, from the first, we lived in a rented house. My greatest wish we had a home, so do not think about the contract money continues. All I could think of was 1, if I were long, contracting might not matter, but if I did not live long, my elderly mother would live where. For that, I dare to take home mortgage bank, that thing, make me owe home initial cost Rp 15.000.000 again which must be paid in September 2017.
    I also thought to pay off the house, because I bought the house over credit. I am very afraid, in the future if it waits 11 more years there will be a seizure of property rights. The repayment of the house takes Rp 60,000,000. Let me present the house, a gift for the life of an orphan. My intention to get help or loan home money, which I will pay off, but not by flowering, because I fear the doom of God is painful. I want to stop the riba that I did to realize my mother's dream.
    I hope, Master who read my writing, can help me and my mother. Thanks for lord. Help me sir, i dont know where to ask again. Help me to pay the house's initial cost, Treat my mother, and lend me the money to pay off the house at the Bank. Wassalamu'alaikum Wr. Wb

    ReplyDelete
    Replies
    1. If dato alif wants more proof than I say, for example my mother's Lung Rongent photo, a photo of the stroke, and my proof of debt I will send. Thank you very much. May Allah give my way for this difficulty

      Delete
  5. assalamualaikum dato saya ingin minta bantuan kewangan sedikit untuk pembelanjaan saya dan anak2 saya terima saja berapa di beri dapat saya mengurangkan bebanan . .saya masih tiada perkerjaan ank 2 orang 5 tahun sorang 5bulan seorang . . saya dan suami sudah berpisah

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. any vacancy @ Dherbs, Dato'? am looking for any opportunity to succeed here. please guide on how to apply. happy to hear from you soon. Barakallahu Feek.

    ReplyDelete
  9. as salam Dato,

    Saya aida ibu tunggal anak 6. Maaf Dato. sekarang saya jobless kerna faktor umur tiada lagi yang ingin menawarkan kerja pada saya. Skrg cuma buat biz online sahaja yang hanya mkn komisyen. Tiada sales tiadalah komisyen. Bantuan dr Dato jika ada kekosongan kerja sebagai penuis sambilan di blog Dato ini..keperluan sangat utk bekerja. minat utk berniaga tp tiada modal satu pun...

    Saya perlukan kerja utk menampung segala nya terutamanya pelajaran dan kebajikan anak anak saya. Jika Dato sudi bantu dr segi kewangan untk modal berniaga or bantuan kerja ...amatlah saya hargai. Saya kebuntuan untuk mencari kerja skrg. yg bole saya lakukan cuma online dr rumah kerana tiada lagi transport kereta yang ada masalah tiada roadtax kini disita.....

    maaf Dato memang ada yang lebih susah dr saya tetapi itulah jika Dato bagi saya 'pancing" tentu saya akan pancing lebih banyak ikan...tak silap jerung paus akan sy pancing Dato..

    Aida
    010 3812782

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Rose Anna, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (roseannamoore70@gmail.com)

    ReplyDelete
  12. Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai hasrat anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (trabadovillaspin@gmail.com)

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum Dato...
    saya memerlukan sedikit bantuan dari Dato...
    apa2 Dato boleh hubungi saya
    (019-8828322/faizal)

    ReplyDelete
  14. as salam dato..nama saya mohd..saya ingin mohon bantuan sebanyak 300k untuk tujuan loan..saya akan bayar setiap bulan kepada dato..saya bekerja makan gaji..saya tak dapat bt loan dengan bank..ni no tel saya 0148267514

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum

    saya Fuad Bin Dzulkifli Dari Yayasan Sofa Negeri Sembilan

    kami mencari perdema Untuk Sekolah Tahfiz Yang akan di bangunkan Di Rembau Negeri Sembilan

    kami perlu Kos Sebanyak 500k.

    kami mohon agar Datuk dapat membantu.

    Untuk maklumat lanjut pihak Datuk boleh menghubungi pegawai kami seperti berikut

    En. Muhammad Fuad Bin Dzulkifli 0123385142 / 03 42668444
    Pegawai Dana & Promosi

    Semoga Nabi Riang Dengan bantuan Kalian

    syukran. terima kasih

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum

    saya Fuad Bin Dzulkifli Dari Yayasan Sofa Negeri Sembilan

    kami mencari perdema Untuk Sekolah Tahfiz Yang akan di bangunkan Di Rembau Negeri Sembilan

    kami perlu Kos Sebanyak 500k.

    kami mohon agar Datuk dapat membantu.

    Untuk maklumat lanjut pihak Datuk boleh menghubungi pegawai kami seperti berikut

    En. Muhammad Fuad Bin Dzulkifli 0123385142 / 03 42668444
    Pegawai Dana & Promosi

    Semoga Nabi Riang Dengan bantuan Kalian

    syukran. terima kasih

    ReplyDelete
  17. Tuan/Puan,

    PER: PERMOHONAN BANTUAN KEWANGAN

    Saya Muhammad Zulfikri Bin Zainiddin sebagai wakil kepada bapa saya iaitu Zainiddin Bin Mat Desa ingin memohon bantuan kewangan daripada pihak tuan.

    Untuk makluman tuan, tujuan saya memohon bantuan ini daripada pihak tuan adalah kerana faktor kos sara hidup yang tinggi bagi menampung perbelanjaan harian keluarga serta perbelanjaan pendidikan anak-anak. Dengan hanya berpendapatan antara RM500 hingga RM600 sebulan bekerja sebagai bekerja sendiri, saya hanya mampu membeli keperluan asas rumah dan tidak mampu menyara perbelanjaan 2 orang anak yang masih belajar di sekolah rendah serta 1 orang yang masih belajar di Institusi Pengajian Tinggi dalam jurusan Pengurusan Perniagaan di Kuala Lumpur dan juga isteri yang tidak bekerja atas faktor krisis kewangan. Saya tidak sanggup melihat anak-anak saya terasa beban kerana krisis kewangan yang dihadapi oleh saya. Saya ingin melihat impian mereka tercapai kelak pada masa hadapan.

    Dengan bantuan serba sedikit daripada pihak tuan, saya berharap dapat meringankan beban keluarga saya serta anak-anak bagi menampung perbelanjaan anak-anak demi pendidikan mereka untuk masa depan.

    Saya akhiri kata-kata ini dengan ucapan terima kasih dari saya di atas masa dan ketulusan tuan bagi membaca dan menilai pertimbangan saya bagi memohon bantuan kewangan ini. Jasa tuan amat saya sanjungi dan hargai. Semoga Allah memberkati tuan dan mengurniakan kesihatan yang baik-baik kepada tuan serta orang yang sentiasa disamping tuan.

    Sekian, terima kasih.

    Bagi menghubungi saya :
    017-4833811 (Muhd Zulfikri)
    017-4092682 ( En.Zainiddin)
    011-14424121 (Pn.Norlia)

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum Dato'

    Saya sangat sangat memerlukan pertolongan dato untuk membantu mak saya menglangsaikan hutang dia. saya seorang pelajar berusia18 tahun dan mempunyai 4 adik beradik. mak saya sudah bankrup hampir 3 tahun dan masih tidakjumpa jalan penyelesaian nya. Hubungan ayah dgn mak sgt renggang, ayah tk bertanggungjwb atas keluarga jdi saya yg membantu mak saya. mak saya sekarang adalah ejen hartanah,kalau kalau dato boleh bantu untuk memperkenalkan mak saya kpd kawankawan dato yg nak beli tanah pun cukup memadai. saya sangat mengharapkan pertolongan dato, saya tk tahan tgk mak saya diseksa oleh ayah tambahan dgn cacian keluarga belah ayah.saya mohon dan merayu,tolong mak saya. saya mohon sgt sgt,kasihani lah kami sekeluarga. saya cukup sedih melihat keadaan maksaya.semoga dato dimurahkan rezeki tambahanlagi skrg nak masuk bulan Ramadhan. kasihanilah kami sekeluarrga. terima kasih :)
    selamat berpuasa!

    jika dato takpercaya boleh email di nuruleiqa02@yahoo.com dan saya akan terangkan dgn lebih lanjut sesungguh nya Allah Maha Mengetahui

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum Dato',

    Sy farhan.. sy nak tanya dato' ada keje kosong tak? Sy ada degree tp pointer cukup2 makan jer.. otak sy mmg lembab sikit. Hehe. Sy umur 34 ada anak 2 org. Wife sy surirumah. Sebelum ni kami keje maybank. Tp wife kene terminate sebab cuti byk sgt. Wife sy sakit tulang blkg. Sy pulak dinasihatkan berhenti sebab sy tak perform dan ada masalah psikologi. Dulu jumpa la psychiatrist tp skrg tak lagi sebab taknak bergantung dgn ubat. Wife sy pon ada degree jgk. Skrg kami berniaga online jer.. tp niaga skrg tak bagus. Nak dpt sehari 100 pon sedih rasa. Tp alhamdulillah la boleh la lepas untuk anak2 skolah dgn bagi sikit mak bapak. Yg sy dgn wife punya takpe janji yg anak2 lepas dulu. Hutang2 tu sy main gali tutup lubang la. Modal simpanan sy pon dah habis kene tipu dgn kawan2. Sy ni mmg slow sikit dato'. Otak lembab tu yg selalu terkene. Hehe. Sy ni kabel pon takde dato' nak mintak keje. Try jgk mintak kat majlis perbandaran tp tak dpt sebab dah ada org dalam tu masukkan anak dia. Lagipun umur dah 34 ni susah org nak amik keje dgn rekod keje yg tak berapa bagus. Wife sy cadang sy try mintak keje dgn dato. Tp sy tak tau cara mcm mane. Bila ternampak bahagian ni, sy try la mane la tau rezeki kami bulan Ramadhan ni. Sy tak kisah keje apa2 dato' janji halal dan dpt tampung utk sy bayar hutang2 kami dan sekolahkan anak kami. Sorry dato' sebab sy ni tak pandai nak karang ayat. Kalo tunggang terbalik tu sy mntk maaf. Sy cuba jer ni dato' andai ada rezeki sy dpt keje. Kalo tak, takpe dato'. Sy faham. Apa pun, sy doakan Allah limpah ruahkan rezeki dato' dunia dan akhirat. Aamin.

    -Farhan-

    ReplyDelete
  20. Jose luis loan ,We provide cash loans from € 5000 to € 50000, and we also finance projects from € 50000 to € 300,000 at an annual rate of 2% for any person or company needing a loan. money to meet some of their needs.

    If you need help, please tell us how much you need and the desired repayment period. Fast credit and endless stress of payment.
    visit our website (www.joseluisloans@gmail.com) or email us at (joseluisloans@gmail.com)

    ReplyDelete
  21. Halo,
    Saya Puan Olivia Daniel, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman dengan segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami memberi pinjaman kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur pada perniagaan pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan kepada anda bahawa kami menyediakan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan bersedia menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
    (oliviadaniel93@gmail.com)


    DATA PERMOHONAN

    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Negeri:
    5) Seks:
    6) Status perkahwinan:
    7) Pekerjaan:
    8) Nombor Telefon:
    9) Kedudukan semasa di tempat kerja:
    10) Pendapatan bulanan:
    11) Jumlah pinjaman yang diperlukan:
    12) Tempoh pinjaman:
    13) Tujuan pinjaman:
    14) Agama:
    15) Pernahkah anda memohon sebelum:
    16) Tarikh Lahir:
    Terima kasih,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah saya dapat memohon pakej pinjaman

      Delete
  22. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Morgan Erica, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel supaya kami dapat memberikan terma dan syarat pinjaman kami di: (morganerica007@gmail.com)

    ReplyDelete
  23. Apakah Anda membutuhkan pinjaman?
    Apakah Anda mencari Keuangan?
    Apakah Anda mencari uang untuk memperbesar bisnis Anda?
    Kami membantu individu dan perusahaan untuk mendapatkan pinjaman untuk bisnis
    memperluas dan menyiapkan bisnis baru mulai berapapun jumlahnya. Dapatkan pinjaman dengan suku bunga terjangkau 1%, Apakah Anda memerlukan uang tunai / pinjaman untuk bisnis dan untuk menghapus tagihan Anda? untuk 100% guaranApakah Anda membutuhkan pinjaman?
    Apakah Anda perlu Financtee kirimkan email sekarang untuk informasi lebih lanjut hubungi kami sekarang melalui Email: (networkqualitylending@gmail.com)

    ReplyDelete
  24. KABAR BAIK!!!

    Nama saya Aris Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu untuk Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran dimuka, tetapi mereka adalah orang-orang iseng, karena mereka kemudian akan meminta untuk pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, sehingga hati-hati dari mereka penipuan Perusahaan Pinjaman.

    Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial dan putus asa, saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan digunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Ibu Cynthia, yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres dan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya diterapkan, telah dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan menghubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan oleh kasih karunia Allah ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda menuruti perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan bercerita tentang Ibu Cynthia, dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Cynthia, Anda juga dapat menghubungi dia melalui email-nya: arissetymin@gmail.com sekarang, semua akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya bahwa saya kirim langsung ke rekening mereka bulanan.

    Sebuah kata yang cukup untuk bijaksana.

    ReplyDelete
  25. Selamat tengahari. Manacamana caranya utk saya berhubung ya. Tq

    ReplyDelete
  26. saya juga sangat memerlukan wang masa ini.. sesiapa yang dapat membantu saya...017 8235016.

    ReplyDelete
  27. URGENT DAN TAWARAN YANG TIDAK DITERIMA MENERIMA SEKARANG.
    johnsonloans96@gmail.com

    Adakah anda sedang mencari pinjaman komersial? pinjaman peribadi, pinjaman gadai janji, pinjaman gadai janji, latihan pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tidak bercagar, modal teroka, dan sebagainya. Adakah anda telah ditolak oleh sebuah bank atau institusi kewangan atas sebarang sebab? Kami adalah peminjam swasta yang memberi pinjaman kepada syarikat dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. Jika anda berminat dengan pinjaman? Hubungi kami hari ini di (johnsonloans96@gmail.com) dan dapatkan pinjaman anda hari ini.



    URGENT TAWARAN TAMBAH, MEMERLUKAN SEKARANG JIKA ANDA PERLU URGENT WANG UNTUK PERNIAGAAN ANDA.

    Adakah anda memerlukan pinjaman segera dan bantuan kewangan yang lain?
    Pinjaman semua jenis pinjaman pada kadar dua peratus (2%). hantar e-mel kepada kami sekarang
    melalui: johnsonloans96@gmail.com dengan maklumat berikut jika
    anda memerlukan pinjaman segera, ini adalah dijamin 100% ©.

    Nama penuh:
    Tahun:
    Nombor telefon:
    Negara:
    Pendudukan:
    Jumlah pinjaman
    Tempoh pinjaman
    Tujuan pinjaman:
    Pendapatan bulanan:

    Hubungi pejabat kami dengan e-mel di bawah Email: johnsonloans96@gmail.com
    Salam, pinjaman dari Johnson.

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. KEPADA
    Dato' Aliff Syukri

    Dato,

    MEMOHON BANTUAN DANA PEMBINAAN BANGUNAN TAMBAHAN BARU 2 TINGKAT KAFA INTEGRASI MANBAUL ULUM TAMAN SRI SERDANG, SERI KEMBANGAN, SELANGOR DARUL EHSAN.

    Dengan segala hormatnya, saya merujuk perkara di atas.

    2. Sukacita dimaklumkan bahawa pihak sekolah KAFA Integrasi Manbaul Ulum ingin memohon jasa baik Dato' untuk memberi Bantuan Dana Pembinaan Bangunan Tambahan Baru 2 Tingkat KAFA Integrasi Manbaul Ulum Taman Sri Serdang, Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan.

    3. Untuk makluman Dato', pihak sekolah bersama Ahli Jawatankuasa Jemaah Pengurusan Sekolah telah mengadakan mesyuarat dan bersetuju untuk membina 1 Blok Tambahan 2 Tingkat Yang Mengandungi 8 Bilik Darjah Beserta Kemudahan Lain di padang sekolah bersebelahan bangunan lama sekolah ini. Tujuan pembinaan tersebut adalah kerana masalah pertambahan bilangan pelajar baru yang berlaku pada setiap tahun dan bilik-bilik darjah di bangunan lama tidak mencukupi untuk menampung pertambahan bilangan pelajar-pelajar baru ini.

    4. Walaubagaimanapun pihak sekolah telah memaklumkan kepada pihak Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mengenai pembinaan bangunan tambahan tersebut. Pembangunan tersebut telah dimulakan pada Jun 2017 dan telah disiapkan pada 01 Mac 2018 dengan kos pembinaan RM1.5 juta.

    5. Untuk makluman Dato' juga, pihak sekolah telah membayar dalam anggaran RM300,000.00 kepada pihak kontraktor yang dilantik hasil kutipan derma daripada orang ramai dan penduduk setempat Taman Sri Serdang.

    6. Jesteru itu amat besarlah harapan kami sekiranya mendapat suntikan semangat dan bantuan daripada Dato' seadanya dari segi bantuan sumbangan wang ringgit untuk menambah dana pembinaan bangunan baru ini. Sebarang sumbangan berupa cek atau wang tunai bolehlah dibuat atas nama berikut :

    NAMA AKAUN : KAFAI MANBAUL ULUM
    NO. AKAUN : 5621 4241 7491 (MAYBANK)

    7. Segala kerjasama serta sumbangan ikhlas daripada pihak Dato' amatlah kami alu-alukan dan didahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih. Semoga kita sentiasa dalam perlindungan Allah S.W.T dan mendapat berkah dan kemudahan rezeki dari-Nya, Amin. .

    Untuk maklumat lanjut boleh hubungi pihak kami di :

    KAFA Integrasi Manbaul Ulum
    Jalan 18/26 Taman Sri Serdang
    43300 Seri Kembangan, Selangor.
    No. Pej. : 03-89414977
    Email : manbaululum10@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Salam dato semoga dicucuri rahmat keluarga dato sekeluarga..sya mohon pinjaman pada dato sbyk rm1000.00 sahaj utk selesaikan hutang saya...sya telah diperintahkan oleh mahkamah untuk selesaikan utang saya..dah memerlukan wang segera sebelum tindakan mahkamah diambil pada 29hb okt ni..mohon dato tolong saya...hanya Allah S.W.T.shj dpt membalasnya...01121110328

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. assalamualaikum dato
    x tau nak mulakan dari mana tapi sy sangat memerlukan bantuan sementara dato.mohon dato respon sekiranya dato bersedia untuk membantu sy... 0109009197

    ReplyDelete
  33. Assalaamualaikum Dato Aliff Syukri, terlebih dahulu saya mendoakan agar Dato Aliff sentiasa sihat di samping keluarga tercinta. Dato, saya hanya mencuba nasib, saiapa tahu dengan asbab ini, Dato terbuka hati untuk membantu saya. Saya memerlukan bantuan dari Dato, untuk keperluan perkahwinan saya. Sekira nya Dato tidak keberatan untuk mendengar isu saya, boleh lah Dato menghubungi saya di 016-8065371. Terima Kasih Dato. Sejahtera Selalu.

    ReplyDelete
  34. Salam dato , sya perlu kan bantu dato , sya dah tak tahu nak buat lg .... Tolong hubungi saya pada number : 0147111350 ... Segera yg mungkin ila

    ReplyDelete
  35. URGENT DEBT OF LOAN RELIABLE APPLY NOW. >> Selamat pagi, >> Pencari pinjaman yang dihormati, salam dari MURPHY BROOKS LOAN FIRM. > Kami adalah pemberi pinjaman yang diperakui yang menawarkan pinjaman kepada orang-orang yang berada dalam> Keperluan untuk pinjaman, kami memberi pinjaman untuk projek, perniagaan, cukai, invois,> Dan banyak alasan lain. Kami beroperasi pada kadar faedah sebanyak 2%. > Lebih banyak untuk mendapatkan apabila mendapat pinjaman dari syarikat ini, jadi Pinjaman Adakah anda dalam hutang? Adakah anda ingin memulakan perniagaan dan memerlukan wang Adakah anda memerlukan pinjaman atau dana untuk apa-apa sebab? Bantuan anda adalah> Akhir sekali di sini, kerana kami memberi pinjaman kepada semua orang pada harga murah dan> Kadar faedah yang terjangkau hanya 2%, jika anda berminat> Hubungi kami hari ini di :: (Murphybrooks001@gmail.com)> Dan Dapatkan pinjaman anda hari ini.Untuk maklumat lanjut mengenai perkhidmatan kami, sila tinggalkan kami> Ketahui jumlah pinjaman yang anda perlukan dan tempoh pinjaman. >> Kami memberi berikut; >>> * Pinjaman Peribadi (Insurans dan Tidak Diinsuranskan)> * Pinjaman perniagaan (insurans dan tidak bercagar)> * Pinjaman penyatuan dan banyak lagi. >> Kami disahkan, dipercayai, boleh dipercayai, cekap, cepat dan dinamik. > Jika berminat, sila hubungi kami di:> Murphybrooks001@gmail.com >>> Semoga beruntung,> Khidmat pelanggan. > MURPHY BROOKS LOAN COMPANY

    ReplyDelete
  36. URGENT DEBT OF LOAN RELIABLE APPLY NOW. >> Selamat pagi, >> Pencari pinjaman yang dihormati, salam dari MURPHY BROOKS LOAN FIRM. > Kami adalah pemberi pinjaman yang diperakui yang menawarkan pinjaman kepada orang-orang yang berada dalam> Keperluan untuk pinjaman, kami memberi pinjaman untuk projek, perniagaan, cukai, invois,> Dan banyak alasan lain. Kami beroperasi pada kadar faedah sebanyak 2%. > Lebih banyak untuk mendapatkan apabila mendapat pinjaman dari syarikat ini, jadi Pinjaman Adakah anda dalam hutang? Adakah anda ingin memulakan perniagaan dan memerlukan wang Adakah anda memerlukan pinjaman atau dana untuk apa-apa sebab? Bantuan anda adalah> Akhir sekali di sini, kerana kami memberi pinjaman kepada semua orang pada harga murah dan> Kadar faedah yang terjangkau hanya 2%, jika anda berminat> Hubungi kami hari ini di :: (Murphybrooks001@gmail.com)> Dan Dapatkan pinjaman anda hari ini.Untuk maklumat lanjut mengenai perkhidmatan kami, sila tinggalkan kami> Ketahui jumlah pinjaman yang anda perlukan dan tempoh pinjaman. >> Kami memberi berikut; >>> * Pinjaman Peribadi (Insurans dan Tidak Diinsuranskan)> * Pinjaman perniagaan (insurans dan tidak bercagar)> * Pinjaman penyatuan dan banyak lagi. >> Kami disahkan, dipercayai, boleh dipercayai, cekap, cepat dan dinamik. > Jika berminat, sila hubungi kami di:> Murphybrooks001@gmail.com >>> Semoga beruntung,> Khidmat pelanggan. > MURPHY BROOKS LOAN COMPANY

    ReplyDelete
  37. Adakah anda sedang mencari pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi, pinjaman rumah, kereta
    pinjaman, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tidak bercagar, usaha
    modal, dsb .. Atau adakah anda menolak pinjaman oleh bank atau kewangan
    institusi untuk satu atau lebih sebab. Anda berada di tempat yang betul untuk
    penyelesaian pinjaman anda! Saya seorang pemberi pinjaman swasta, saya memberi pinjaman kepada
    syarikat dan individu pada kadar faedah rendah dan berpatutan
    2%. Faedah. Sila hubungi kami melalui e-mel
    greatfuturefinancialservices@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Assalamualaikum,semoga Dato dan sekeluarga di berkati di rahmati di lindungi InshaAllah amin ya robbil al amin ...,saya Izar atau Ijar ,asal dari Sabah .saya memohon maaf di sini saya bukan bertujuan untuk membuat atau memohon pinjaman dari Dato yang Baik hati dan Budiman ,Saya ingin berkongsi dan cuba untuk bawa Dato berbincang sedikit secara peribadi jika dato berminat dengan buah fikiran saya sememangnya Dherbs sangat terkenal lebih lagi Dato Aliff Syukri sangat lah terkenal akan tetapi cadangan saya ini adalah untuk supaya D'herbs bertambah dan semakin menakluk lagi masyarakat dalam Malaysia juga Sabah Sarawak serta negara Luar Indonesia , Brunei Singapore dan InshaAllah menyeluruh ke serata dunia .Saya mempunyai sedikit Buah fikiran untuk dibincangkan dan di perkembangkan seraya saya juga mempunyai 1 produk bahan mentah untuk membolehkan kita sama sama dapat bekerjasama dan dapat di perkenalkan .terima kasih ..Sila inbox saya di ijar2903@gmail.com untuk lebih lanjut .

    ReplyDelete
  39. Jika punya sedikit masa terluang harap dapat balasan dari Dato terima kasih .

    ReplyDelete
  40. Assamualikum... Dato saya ada cadangan untuk new projek... Saya tak minta2
    Nak ajak dato jadi patner saya... Ok

    ReplyDelete

  41. Saya jumpa syarikat pinjaman ini di Facebook dan saya menghubungi e-mel yang saya lihat dan tiba-tiba saya telah diluluskan pinjaman sebanyak $ 60,000 sehingga saya tidak percaya semua ini dapat berfungsi sehingga saya dikreditkan $ 60,000usd Saya akan memberi nasihat kepada sesiapa yang memerlukan daripada pinjaman untuk menghubungi syarikat pinjaman ini untuk bantuan pinjaman ini adalah e-mel syarikat [ F E D E R A L O A N @ G M A I L . C O M ] .or whatsapp atau panggilan + 1 8 4 5 7 3 1 5 7 1 6.

    ReplyDelete
  42. Assalamualaikum wbt Dato' Aliff Syukri.
    Dato' saya memerlukan bantuan kewangan. Bagaimana saya ingin bantuan kewangan dari dato'. Saya memerlukan bantuan kewangan sebanyak RM20,000.00 untuk melunaskan hutang-hutang along. Boleh ka dato' membantu saya. Ni nombor telefon saya 0124519456. Ni nombor akaun maybank saya 152068693987. Dengan bantuan dato' saya sentiasa berdoa agar dato' dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  43. Assalamualaikum wbt Dato' Aliff Syukri.
    Dato' saya memerlukan bantuan kewangan. Bagaimana saya ingin bantuan kewangan dari dato'. Saya memerlukan bantuan kewangan sebanyak RM20,000.00 untuk melunaskan hutang-hutang along. Boleh ka dato' membantu saya. Ni nombor telefon saya 0124519456. Ni nombor akaun maybank saya 152068693987. Dengan bantuan dato' saya sentiasa berdoa agar dato' dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  44. Assalamualaikum wbt Dato' Aliff Syukri.
    Dato' saya memerlukan bantuan kewangan. Bagaimana saya ingin bantuan kewangan dari dato'. Saya memerlukan bantuan kewangan sebanyak RM20,000.00 untuk melunaskan hutang-hutang along. Boleh ka dato' membantu saya. Ni nombor telefon saya 0124519456. Ni nombor akaun maybank saya 152068693987. Dengan bantuan dato' saya sentiasa berdoa agar dato' dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  45. Asalamualaikum.dato saya memerlukan dari dato..dato boleh hubungi saya 0135062444

    ReplyDelete
  46. Askum datuk.. Kerana kcuian saya dalam membuat pinjman dgan bank dan koperasi bulanan sya tidak mckupi dan stiasa diekori dgan hutang yg banyak.. Sya memohon jasa bk datuk jika dpay mberi bantuan kpda sya 15k insyllah sya akan dpt mbentulkan semula kdaan. Dgan kdaan wife sya tgah saraf lg skrang. Sya bsykur dan bsjud pda ilahi jika datum sudi mghulurkan bantuan pda sy
    a wife dan anak kami

    ReplyDelete
  47. Assalamualaikum Datuk.

    Saya adalah ibu tunggal dan mempunyai 4 orang anak amat memerlukan bantuan Datuk dari segi kewangan lebih kurang hampir Rm 30,000 setelah di campur dengan bunga yang di kenakan. Bunga akan makin bertambah selepas setiap 5 hari yang ditetapkan oleh arlong.

    Kini boleh di katakan saya telah menerima bermacam2 ugutan dan menerima notis dan amaran yang telah di tampal di sekitar kawasan rumah saya di mana saya dan anak2 malu untuk keluar dr rumah.

    Saya telah buat laporan polis utk protect saya dan anak2 tetapi seakan tidak memberi kesan sedikit pun kpd arlong.

    Saya buntu dan berharap dengan jalan terakhir yang ada ini dapat lah Datuk membantu saya. Saya tidak mempunyai pekerjaan tetap kerana sukar utk mendapatkan peluang pekerjaan sejak kebelakangan ini dan buntu kerana tidak mempunyai sedikit pun wang bagi saya dan anak2 untuk membeli keperluan dapur serta bingung untuk dapatkan kerja dan duit bagi membolehkan saya membeli barang keperluan sekolah anak2 yang akan di buka tidak lama lagi.

    Dengan peluang yg ada ini.. Saya berharap Datuk dapat membantu saya dari ugutan setiap hari yang telah byk memberi tekanan kepada saya dan ank2.

    Dengan bantuan Datuk, saya sentiasa doakan agar Datuk di murahkan rezeki dan permudahkan segala urusan harian Datuk dan keluarga.

    Yang amat memerlukan.

    Ibu tunggal,
    Maz
    0193668162

    ReplyDelete

Powered by Blogger.