Contact Us - Abang Terlajak Laris


Contact Us

Get in touch with us by filling out the form below.

Name

Email *

Message *

22 comments:

  1. Assalamualaikum Dato',

    Saya memerlukan duit rm300k untuk menyelesaikan loan rumah saya. Saya bercadang nak jual rumah saya kepada Dato'. Rumah teres korner 2 tingkat bina tahun 2002 di Taman Lestari Putra, Seri Kembangan, Selangor dengan harga RM720k.

    Kot-kot Dato' berminat nak kumpul rumah atau jadikan store bagi kawasan Seri Kembangan.

    TQ Dato'.

    ReplyDelete
  2. Memperkenalkan blog ke3 Abang Misai
    www.abangmisai60an.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Salam Dato',
    Saya Aswadimanor Safeie No. K/p: 720819-08-5619, ingin memohon bantuan dan pertolongan daripada pihak Dato' dengan kadar segera jika boleh.

    Saya jobless dah hampir 4 bulan dan sehingga kini masih tidak dapat sebarang pekerjaan. puas hantar resume, interview namun kesemuanya tidak berhasil. saya pergi ke pelbagai saluran dan agensi pun sama juga, cuma pusat zakat selangor bagi 100 ketika saya minta bantuan. dan kesemua mereka tidak mahu bagi bantuan sebab mereka cakap saya bukannya asnaf. mana saya nak cari duit, semua wang simpanan habis digunakan. sedih juga Hari raya tahun ni satu pun persiapan x dibuat dan diberikan pada anank anak dan kedua ibubapa yang tinggal bersama saya lebih dr 11 tahun.
    saya mohon dari Dato' kiranya ada jawatan kosong, sila hubungi saya segera, Saya ada hantar Resume saya dan sijil setra no akaun RHB di Facebook Dato' (Dato Aliff syukri kamarzaman) utk tindakan Dato'. nombor hp saya 018 9715237

    ReplyDelete
  4. Assalamu'alaikum, for Mr. Alif Syukri, i'm from Indonesian. my names Muliani. my mother named Muliana 60 years old, she is working hard from small to family to support her child. Mother muliana who used to work as a housekeeper (washing rub), now stroke pain has been 3 years can not walk normally (lame), because the nerve clamp on the hip. My mother's hope can be treated and cure her difficulties. Besides, his right lung lungs do not work anymore, it makes him congested and can not move.
    My mother lives with me her 24-year-old son, I was orphaned from the age of 1 year. I work in a small factory with a small salary. With such a salary, to feed my mother a meal may still be enough, but for treatment like stam cell / nerve surgery and lung treatment, I can not afford it.

    Besides, from the first, we lived in a rented house. My greatest wish we had a home, so do not think about the contract money continues. All I could think of was 1, if I were long, contracting might not matter, but if I did not live long, my elderly mother would live where. For that, I dare to take home mortgage bank, that thing, make me owe home initial cost Rp 15.000.000 again which must be paid in September 2017.
    I also thought to pay off the house, because I bought the house over credit. I am very afraid, in the future if it waits 11 more years there will be a seizure of property rights. The repayment of the house takes Rp 60,000,000. Let me present the house, a gift for the life of an orphan. My intention to get help or loan home money, which I will pay off, but not by flowering, because I fear the doom of God is painful. I want to stop the riba that I did to realize my mother's dream.
    I hope, Master who read my writing, can help me and my mother. Thanks for lord. Help me sir, i dont know where to ask again. Help me to pay the house's initial cost, Treat my mother, and lend me the money to pay off the house at the Bank. Wassalamu'alaikum Wr. Wb

    ReplyDelete
    Replies
    1. If dato alif wants more proof than I say, for example my mother's Lung Rongent photo, a photo of the stroke, and my proof of debt I will send. Thank you very much. May Allah give my way for this difficulty

      Delete
  5. assalamualaikum dato saya ingin minta bantuan kewangan sedikit untuk pembelanjaan saya dan anak2 saya terima saja berapa di beri dapat saya mengurangkan bebanan . .saya masih tiada perkerjaan ank 2 orang 5 tahun sorang 5bulan seorang . . saya dan suami sudah berpisah

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. any vacancy @ Dherbs, Dato'? am looking for any opportunity to succeed here. please guide on how to apply. happy to hear from you soon. Barakallahu Feek.

    ReplyDelete
  9. as salam Dato,

    Saya aida ibu tunggal anak 6. Maaf Dato. sekarang saya jobless kerna faktor umur tiada lagi yang ingin menawarkan kerja pada saya. Skrg cuma buat biz online sahaja yang hanya mkn komisyen. Tiada sales tiadalah komisyen. Bantuan dr Dato jika ada kekosongan kerja sebagai penuis sambilan di blog Dato ini..keperluan sangat utk bekerja. minat utk berniaga tp tiada modal satu pun...

    Saya perlukan kerja utk menampung segala nya terutamanya pelajaran dan kebajikan anak anak saya. Jika Dato sudi bantu dr segi kewangan untk modal berniaga or bantuan kerja ...amatlah saya hargai. Saya kebuntuan untuk mencari kerja skrg. yg bole saya lakukan cuma online dr rumah kerana tiada lagi transport kereta yang ada masalah tiada roadtax kini disita.....

    maaf Dato memang ada yang lebih susah dr saya tetapi itulah jika Dato bagi saya 'pancing" tentu saya akan pancing lebih banyak ikan...tak silap jerung paus akan sy pancing Dato..

    Aida
    010 3812782

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Dato',

    Saya sekali lagi merayu dan mengharap pertolongan daripada pihak Dato'. Sehingga hari ini, tiada sesiapa yang menghulurkan bantuan.

    Awal pagi tadi saya menerima email daripada tuan rumah, yang meminta kami kosongkan rumah sebelum atau pada 20hb Okt 2017.

    Sepertimana yang saya telah beritahu Dato' dahulu, saya tidak bekerja dan sehingga kini tiada satu tawaran kerja yang saya dapat, temuduga banyak saya pegi. Satu pun tak sangkut, alasan tak nak ambil bekerja ada la.

    Dengan nama Allah swt dan Muhammad Rasul Nya, saya hendak meminjam wang sebanyak RM 6,000 - 8,000 ribu daripada Dato' atau sesiapa yang sudi membantu saya. Saya akan membayar balik wang yang saya pinjam tu sebaik sahaja saya mendapat pekerjaan.

    Saya juga mohon, jika pihak Dato' atau sesiapa saja yang dapat menawarakan kerja pada saya. Saya boleh mula bekerja pada bila bila masa sahaja.

    Saya lampirkan link email drpd tuan rumah dan resume saya.

    https://drive.google.com/open?id=0ByfSmMZGw2yfS2c1VUd1dnlEaWs

    Saya benar benar mengharap pertolongan sekarang.

    Wasalam,

    Aswadimanor
    018 9715237



    ReplyDelete
  11. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Rose Anna, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (roseannamoore70@gmail.com)

    ReplyDelete
  12. Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai hasrat anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (trabadovillaspin@gmail.com)

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum Dato...
    saya memerlukan sedikit bantuan dari Dato...
    apa2 Dato boleh hubungi saya
    (019-8828322/faizal)

    ReplyDelete
  14. as salam dato..nama saya mohd..saya ingin mohon bantuan sebanyak 300k untuk tujuan loan..saya akan bayar setiap bulan kepada dato..saya bekerja makan gaji..saya tak dapat bt loan dengan bank..ni no tel saya 0148267514

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum

    saya Fuad Bin Dzulkifli Dari Yayasan Sofa Negeri Sembilan

    kami mencari perdema Untuk Sekolah Tahfiz Yang akan di bangunkan Di Rembau Negeri Sembilan

    kami perlu Kos Sebanyak 500k.

    kami mohon agar Datuk dapat membantu.

    Untuk maklumat lanjut pihak Datuk boleh menghubungi pegawai kami seperti berikut

    En. Muhammad Fuad Bin Dzulkifli 0123385142 / 03 42668444
    Pegawai Dana & Promosi

    Semoga Nabi Riang Dengan bantuan Kalian

    syukran. terima kasih

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum

    saya Fuad Bin Dzulkifli Dari Yayasan Sofa Negeri Sembilan

    kami mencari perdema Untuk Sekolah Tahfiz Yang akan di bangunkan Di Rembau Negeri Sembilan

    kami perlu Kos Sebanyak 500k.

    kami mohon agar Datuk dapat membantu.

    Untuk maklumat lanjut pihak Datuk boleh menghubungi pegawai kami seperti berikut

    En. Muhammad Fuad Bin Dzulkifli 0123385142 / 03 42668444
    Pegawai Dana & Promosi

    Semoga Nabi Riang Dengan bantuan Kalian

    syukran. terima kasih

    ReplyDelete
  17. Tuan/Puan,

    PER: PERMOHONAN BANTUAN KEWANGAN

    Saya Muhammad Zulfikri Bin Zainiddin sebagai wakil kepada bapa saya iaitu Zainiddin Bin Mat Desa ingin memohon bantuan kewangan daripada pihak tuan.

    Untuk makluman tuan, tujuan saya memohon bantuan ini daripada pihak tuan adalah kerana faktor kos sara hidup yang tinggi bagi menampung perbelanjaan harian keluarga serta perbelanjaan pendidikan anak-anak. Dengan hanya berpendapatan antara RM500 hingga RM600 sebulan bekerja sebagai bekerja sendiri, saya hanya mampu membeli keperluan asas rumah dan tidak mampu menyara perbelanjaan 2 orang anak yang masih belajar di sekolah rendah serta 1 orang yang masih belajar di Institusi Pengajian Tinggi dalam jurusan Pengurusan Perniagaan di Kuala Lumpur dan juga isteri yang tidak bekerja atas faktor krisis kewangan. Saya tidak sanggup melihat anak-anak saya terasa beban kerana krisis kewangan yang dihadapi oleh saya. Saya ingin melihat impian mereka tercapai kelak pada masa hadapan.

    Dengan bantuan serba sedikit daripada pihak tuan, saya berharap dapat meringankan beban keluarga saya serta anak-anak bagi menampung perbelanjaan anak-anak demi pendidikan mereka untuk masa depan.

    Saya akhiri kata-kata ini dengan ucapan terima kasih dari saya di atas masa dan ketulusan tuan bagi membaca dan menilai pertimbangan saya bagi memohon bantuan kewangan ini. Jasa tuan amat saya sanjungi dan hargai. Semoga Allah memberkati tuan dan mengurniakan kesihatan yang baik-baik kepada tuan serta orang yang sentiasa disamping tuan.

    Sekian, terima kasih.

    Bagi menghubungi saya :
    017-4833811 (Muhd Zulfikri)
    017-4092682 ( En.Zainiddin)
    011-14424121 (Pn.Norlia)

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum Dato'

    Saya sangat sangat memerlukan pertolongan dato untuk membantu mak saya menglangsaikan hutang dia. saya seorang pelajar berusia18 tahun dan mempunyai 4 adik beradik. mak saya sudah bankrup hampir 3 tahun dan masih tidakjumpa jalan penyelesaian nya. Hubungan ayah dgn mak sgt renggang, ayah tk bertanggungjwb atas keluarga jdi saya yg membantu mak saya. mak saya sekarang adalah ejen hartanah,kalau kalau dato boleh bantu untuk memperkenalkan mak saya kpd kawankawan dato yg nak beli tanah pun cukup memadai. saya sangat mengharapkan pertolongan dato, saya tk tahan tgk mak saya diseksa oleh ayah tambahan dgn cacian keluarga belah ayah.saya mohon dan merayu,tolong mak saya. saya mohon sgt sgt,kasihani lah kami sekeluarga. saya cukup sedih melihat keadaan maksaya.semoga dato dimurahkan rezeki tambahanlagi skrg nak masuk bulan Ramadhan. kasihanilah kami sekeluarrga. terima kasih :)
    selamat berpuasa!

    jika dato takpercaya boleh email di nuruleiqa02@yahoo.com dan saya akan terangkan dgn lebih lanjut sesungguh nya Allah Maha Mengetahui

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum Dato',

    Sy farhan.. sy nak tanya dato' ada keje kosong tak? Sy ada degree tp pointer cukup2 makan jer.. otak sy mmg lembab sikit. Hehe. Sy umur 34 ada anak 2 org. Wife sy surirumah. Sebelum ni kami keje maybank. Tp wife kene terminate sebab cuti byk sgt. Wife sy sakit tulang blkg. Sy pulak dinasihatkan berhenti sebab sy tak perform dan ada masalah psikologi. Dulu jumpa la psychiatrist tp skrg tak lagi sebab taknak bergantung dgn ubat. Wife sy pon ada degree jgk. Skrg kami berniaga online jer.. tp niaga skrg tak bagus. Nak dpt sehari 100 pon sedih rasa. Tp alhamdulillah la boleh la lepas untuk anak2 skolah dgn bagi sikit mak bapak. Yg sy dgn wife punya takpe janji yg anak2 lepas dulu. Hutang2 tu sy main gali tutup lubang la. Modal simpanan sy pon dah habis kene tipu dgn kawan2. Sy ni mmg slow sikit dato'. Otak lembab tu yg selalu terkene. Hehe. Sy ni kabel pon takde dato' nak mintak keje. Try jgk mintak kat majlis perbandaran tp tak dpt sebab dah ada org dalam tu masukkan anak dia. Lagipun umur dah 34 ni susah org nak amik keje dgn rekod keje yg tak berapa bagus. Wife sy cadang sy try mintak keje dgn dato. Tp sy tak tau cara mcm mane. Bila ternampak bahagian ni, sy try la mane la tau rezeki kami bulan Ramadhan ni. Sy tak kisah keje apa2 dato' janji halal dan dpt tampung utk sy bayar hutang2 kami dan sekolahkan anak kami. Sorry dato' sebab sy ni tak pandai nak karang ayat. Kalo tunggang terbalik tu sy mntk maaf. Sy cuba jer ni dato' andai ada rezeki sy dpt keje. Kalo tak, takpe dato'. Sy faham. Apa pun, sy doakan Allah limpah ruahkan rezeki dato' dunia dan akhirat. Aamin.

    -Farhan-

    ReplyDelete
  20. Jose luis loan ,We provide cash loans from € 5000 to € 50000, and we also finance projects from € 50000 to € 300,000 at an annual rate of 2% for any person or company needing a loan. money to meet some of their needs.

    If you need help, please tell us how much you need and the desired repayment period. Fast credit and endless stress of payment.
    visit our website (www.joseluisloans@gmail.com) or email us at (joseluisloans@gmail.com)

    ReplyDelete
  21. Halo,
    Saya Puan Olivia Daniel, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman dengan segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami memberi pinjaman kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur pada perniagaan pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan kepada anda bahawa kami menyediakan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan bersedia menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
    (oliviadaniel93@gmail.com)


    DATA PERMOHONAN

    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Negeri:
    5) Seks:
    6) Status perkahwinan:
    7) Pekerjaan:
    8) Nombor Telefon:
    9) Kedudukan semasa di tempat kerja:
    10) Pendapatan bulanan:
    11) Jumlah pinjaman yang diperlukan:
    12) Tempoh pinjaman:
    13) Tujuan pinjaman:
    14) Agama:
    15) Pernahkah anda memohon sebelum:
    16) Tarikh Lahir:
    Terima kasih,

    ReplyDelete

Powered by Blogger.