Contact Us - Abang Terlajak Laris


Contact Us

Untuk sebarang pertanyaan dan pengiklanan boleh emailkan kepada tvterlajaklaris@gmail.com

80 comments:

  1. Assalamualaikum Dato',

    Saya memerlukan duit rm300k untuk menyelesaikan loan rumah saya. Saya bercadang nak jual rumah saya kepada Dato'. Rumah teres korner 2 tingkat bina tahun 2002 di Taman Lestari Putra, Seri Kembangan, Selangor dengan harga RM720k.

    Kot-kot Dato' berminat nak kumpul rumah atau jadikan store bagi kawasan Seri Kembangan.

    TQ Dato'.

    ReplyDelete
  2. Memperkenalkan blog ke3 Abang Misai
    www.abangmisai60an.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Assalamu'alaikum, for Mr. Alif Syukri, i'm from Indonesian. my names Muliani. my mother named Muliana 60 years old, she is working hard from small to family to support her child. Mother muliana who used to work as a housekeeper (washing rub), now stroke pain has been 3 years can not walk normally (lame), because the nerve clamp on the hip. My mother's hope can be treated and cure her difficulties. Besides, his right lung lungs do not work anymore, it makes him congested and can not move.
    My mother lives with me her 24-year-old son, I was orphaned from the age of 1 year. I work in a small factory with a small salary. With such a salary, to feed my mother a meal may still be enough, but for treatment like stam cell / nerve surgery and lung treatment, I can not afford it.

    Besides, from the first, we lived in a rented house. My greatest wish we had a home, so do not think about the contract money continues. All I could think of was 1, if I were long, contracting might not matter, but if I did not live long, my elderly mother would live where. For that, I dare to take home mortgage bank, that thing, make me owe home initial cost Rp 15.000.000 again which must be paid in September 2017.
    I also thought to pay off the house, because I bought the house over credit. I am very afraid, in the future if it waits 11 more years there will be a seizure of property rights. The repayment of the house takes Rp 60,000,000. Let me present the house, a gift for the life of an orphan. My intention to get help or loan home money, which I will pay off, but not by flowering, because I fear the doom of God is painful. I want to stop the riba that I did to realize my mother's dream.
    I hope, Master who read my writing, can help me and my mother. Thanks for lord. Help me sir, i dont know where to ask again. Help me to pay the house's initial cost, Treat my mother, and lend me the money to pay off the house at the Bank. Wassalamu'alaikum Wr. Wb

    ReplyDelete
    Replies
    1. If dato alif wants more proof than I say, for example my mother's Lung Rongent photo, a photo of the stroke, and my proof of debt I will send. Thank you very much. May Allah give my way for this difficulty

      Delete
  5. assalamualaikum dato saya ingin minta bantuan kewangan sedikit untuk pembelanjaan saya dan anak2 saya terima saja berapa di beri dapat saya mengurangkan bebanan . .saya masih tiada perkerjaan ank 2 orang 5 tahun sorang 5bulan seorang . . saya dan suami sudah berpisah

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. any vacancy @ Dherbs, Dato'? am looking for any opportunity to succeed here. please guide on how to apply. happy to hear from you soon. Barakallahu Feek.

    ReplyDelete
  9. as salam Dato,

    Saya aida ibu tunggal anak 6. Maaf Dato. sekarang saya jobless kerna faktor umur tiada lagi yang ingin menawarkan kerja pada saya. Skrg cuma buat biz online sahaja yang hanya mkn komisyen. Tiada sales tiadalah komisyen. Bantuan dr Dato jika ada kekosongan kerja sebagai penuis sambilan di blog Dato ini..keperluan sangat utk bekerja. minat utk berniaga tp tiada modal satu pun...

    Saya perlukan kerja utk menampung segala nya terutamanya pelajaran dan kebajikan anak anak saya. Jika Dato sudi bantu dr segi kewangan untk modal berniaga or bantuan kerja ...amatlah saya hargai. Saya kebuntuan untuk mencari kerja skrg. yg bole saya lakukan cuma online dr rumah kerana tiada lagi transport kereta yang ada masalah tiada roadtax kini disita.....

    maaf Dato memang ada yang lebih susah dr saya tetapi itulah jika Dato bagi saya 'pancing" tentu saya akan pancing lebih banyak ikan...tak silap jerung paus akan sy pancing Dato..

    Aida
    010 3812782

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Rose Anna, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (roseannamoore70@gmail.com)

    ReplyDelete
  12. Adakah anda fikir mendapat pinjaman? Anda serius memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai hasrat anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (trabadovillaspin@gmail.com)

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum Dato...
    saya memerlukan sedikit bantuan dari Dato...
    apa2 Dato boleh hubungi saya
    (019-8828322/faizal)

    ReplyDelete
  14. as salam dato..nama saya mohd..saya ingin mohon bantuan sebanyak 300k untuk tujuan loan..saya akan bayar setiap bulan kepada dato..saya bekerja makan gaji..saya tak dapat bt loan dengan bank..ni no tel saya 0148267514

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum

    saya Fuad Bin Dzulkifli Dari Yayasan Sofa Negeri Sembilan

    kami mencari perdema Untuk Sekolah Tahfiz Yang akan di bangunkan Di Rembau Negeri Sembilan

    kami perlu Kos Sebanyak 500k.

    kami mohon agar Datuk dapat membantu.

    Untuk maklumat lanjut pihak Datuk boleh menghubungi pegawai kami seperti berikut

    En. Muhammad Fuad Bin Dzulkifli 0123385142 / 03 42668444
    Pegawai Dana & Promosi

    Semoga Nabi Riang Dengan bantuan Kalian

    syukran. terima kasih

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum

    saya Fuad Bin Dzulkifli Dari Yayasan Sofa Negeri Sembilan

    kami mencari perdema Untuk Sekolah Tahfiz Yang akan di bangunkan Di Rembau Negeri Sembilan

    kami perlu Kos Sebanyak 500k.

    kami mohon agar Datuk dapat membantu.

    Untuk maklumat lanjut pihak Datuk boleh menghubungi pegawai kami seperti berikut

    En. Muhammad Fuad Bin Dzulkifli 0123385142 / 03 42668444
    Pegawai Dana & Promosi

    Semoga Nabi Riang Dengan bantuan Kalian

    syukran. terima kasih

    ReplyDelete
  17. Tuan/Puan,

    PER: PERMOHONAN BANTUAN KEWANGAN

    Saya Muhammad Zulfikri Bin Zainiddin sebagai wakil kepada bapa saya iaitu Zainiddin Bin Mat Desa ingin memohon bantuan kewangan daripada pihak tuan.

    Untuk makluman tuan, tujuan saya memohon bantuan ini daripada pihak tuan adalah kerana faktor kos sara hidup yang tinggi bagi menampung perbelanjaan harian keluarga serta perbelanjaan pendidikan anak-anak. Dengan hanya berpendapatan antara RM500 hingga RM600 sebulan bekerja sebagai bekerja sendiri, saya hanya mampu membeli keperluan asas rumah dan tidak mampu menyara perbelanjaan 2 orang anak yang masih belajar di sekolah rendah serta 1 orang yang masih belajar di Institusi Pengajian Tinggi dalam jurusan Pengurusan Perniagaan di Kuala Lumpur dan juga isteri yang tidak bekerja atas faktor krisis kewangan. Saya tidak sanggup melihat anak-anak saya terasa beban kerana krisis kewangan yang dihadapi oleh saya. Saya ingin melihat impian mereka tercapai kelak pada masa hadapan.

    Dengan bantuan serba sedikit daripada pihak tuan, saya berharap dapat meringankan beban keluarga saya serta anak-anak bagi menampung perbelanjaan anak-anak demi pendidikan mereka untuk masa depan.

    Saya akhiri kata-kata ini dengan ucapan terima kasih dari saya di atas masa dan ketulusan tuan bagi membaca dan menilai pertimbangan saya bagi memohon bantuan kewangan ini. Jasa tuan amat saya sanjungi dan hargai. Semoga Allah memberkati tuan dan mengurniakan kesihatan yang baik-baik kepada tuan serta orang yang sentiasa disamping tuan.

    Sekian, terima kasih.

    Bagi menghubungi saya :
    017-4833811 (Muhd Zulfikri)
    017-4092682 ( En.Zainiddin)
    011-14424121 (Pn.Norlia)

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum Dato'

    Saya sangat sangat memerlukan pertolongan dato untuk membantu mak saya menglangsaikan hutang dia. saya seorang pelajar berusia18 tahun dan mempunyai 4 adik beradik. mak saya sudah bankrup hampir 3 tahun dan masih tidakjumpa jalan penyelesaian nya. Hubungan ayah dgn mak sgt renggang, ayah tk bertanggungjwb atas keluarga jdi saya yg membantu mak saya. mak saya sekarang adalah ejen hartanah,kalau kalau dato boleh bantu untuk memperkenalkan mak saya kpd kawankawan dato yg nak beli tanah pun cukup memadai. saya sangat mengharapkan pertolongan dato, saya tk tahan tgk mak saya diseksa oleh ayah tambahan dgn cacian keluarga belah ayah.saya mohon dan merayu,tolong mak saya. saya mohon sgt sgt,kasihani lah kami sekeluarga. saya cukup sedih melihat keadaan maksaya.semoga dato dimurahkan rezeki tambahanlagi skrg nak masuk bulan Ramadhan. kasihanilah kami sekeluarrga. terima kasih :)
    selamat berpuasa!

    jika dato takpercaya boleh email di nuruleiqa02@yahoo.com dan saya akan terangkan dgn lebih lanjut sesungguh nya Allah Maha Mengetahui

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum Dato',

    Sy farhan.. sy nak tanya dato' ada keje kosong tak? Sy ada degree tp pointer cukup2 makan jer.. otak sy mmg lembab sikit. Hehe. Sy umur 34 ada anak 2 org. Wife sy surirumah. Sebelum ni kami keje maybank. Tp wife kene terminate sebab cuti byk sgt. Wife sy sakit tulang blkg. Sy pulak dinasihatkan berhenti sebab sy tak perform dan ada masalah psikologi. Dulu jumpa la psychiatrist tp skrg tak lagi sebab taknak bergantung dgn ubat. Wife sy pon ada degree jgk. Skrg kami berniaga online jer.. tp niaga skrg tak bagus. Nak dpt sehari 100 pon sedih rasa. Tp alhamdulillah la boleh la lepas untuk anak2 skolah dgn bagi sikit mak bapak. Yg sy dgn wife punya takpe janji yg anak2 lepas dulu. Hutang2 tu sy main gali tutup lubang la. Modal simpanan sy pon dah habis kene tipu dgn kawan2. Sy ni mmg slow sikit dato'. Otak lembab tu yg selalu terkene. Hehe. Sy ni kabel pon takde dato' nak mintak keje. Try jgk mintak kat majlis perbandaran tp tak dpt sebab dah ada org dalam tu masukkan anak dia. Lagipun umur dah 34 ni susah org nak amik keje dgn rekod keje yg tak berapa bagus. Wife sy cadang sy try mintak keje dgn dato. Tp sy tak tau cara mcm mane. Bila ternampak bahagian ni, sy try la mane la tau rezeki kami bulan Ramadhan ni. Sy tak kisah keje apa2 dato' janji halal dan dpt tampung utk sy bayar hutang2 kami dan sekolahkan anak kami. Sorry dato' sebab sy ni tak pandai nak karang ayat. Kalo tunggang terbalik tu sy mntk maaf. Sy cuba jer ni dato' andai ada rezeki sy dpt keje. Kalo tak, takpe dato'. Sy faham. Apa pun, sy doakan Allah limpah ruahkan rezeki dato' dunia dan akhirat. Aamin.

    -Farhan-

    ReplyDelete
  20. Jose luis loan ,We provide cash loans from € 5000 to € 50000, and we also finance projects from € 50000 to € 300,000 at an annual rate of 2% for any person or company needing a loan. money to meet some of their needs.

    If you need help, please tell us how much you need and the desired repayment period. Fast credit and endless stress of payment.
    visit our website (www.joseluisloans@gmail.com) or email us at (joseluisloans@gmail.com)

    ReplyDelete
  21. Halo,
    Saya Puan Olivia Daniel, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman dengan segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami memberi pinjaman kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur pada perniagaan pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan kepada anda bahawa kami menyediakan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan bersedia menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
    (oliviadaniel93@gmail.com)


    DATA PERMOHONAN

    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Negeri:
    5) Seks:
    6) Status perkahwinan:
    7) Pekerjaan:
    8) Nombor Telefon:
    9) Kedudukan semasa di tempat kerja:
    10) Pendapatan bulanan:
    11) Jumlah pinjaman yang diperlukan:
    12) Tempoh pinjaman:
    13) Tujuan pinjaman:
    14) Agama:
    15) Pernahkah anda memohon sebelum:
    16) Tarikh Lahir:
    Terima kasih,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah saya dapat memohon pakej pinjaman

      Delete
  22. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Morgan Erica, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% kepada individu, firma dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel supaya kami dapat memberikan terma dan syarat pinjaman kami di: (morganerica007@gmail.com)

    ReplyDelete
  23. Apakah Anda membutuhkan pinjaman?
    Apakah Anda mencari Keuangan?
    Apakah Anda mencari uang untuk memperbesar bisnis Anda?
    Kami membantu individu dan perusahaan untuk mendapatkan pinjaman untuk bisnis
    memperluas dan menyiapkan bisnis baru mulai berapapun jumlahnya. Dapatkan pinjaman dengan suku bunga terjangkau 1%, Apakah Anda memerlukan uang tunai / pinjaman untuk bisnis dan untuk menghapus tagihan Anda? untuk 100% guaranApakah Anda membutuhkan pinjaman?
    Apakah Anda perlu Financtee kirimkan email sekarang untuk informasi lebih lanjut hubungi kami sekarang melalui Email: (networkqualitylending@gmail.com)

    ReplyDelete
  24. KABAR BAIK!!!

    Nama saya Aris Mia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati, karena ada penipuan di mana-mana, mereka akan mengirim dokumen perjanjian palsu untuk Anda dan mereka akan mengatakan tidak ada pembayaran dimuka, tetapi mereka adalah orang-orang iseng, karena mereka kemudian akan meminta untuk pembayaran biaya lisensi dan biaya transfer, sehingga hati-hati dari mereka penipuan Perusahaan Pinjaman.

    Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial dan putus asa, saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan digunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Ibu Cynthia, yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari Rp800,000,000 (800 juta) dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres dan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya diterapkan, telah dikirim langsung ke rekening bank saya tanpa penundaan.

    Karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik, sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan menghubungi dia melalui email nyata: cynthiajohnsonloancompany@gmail.com dan oleh kasih karunia Allah ia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda menuruti perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: ladymia383@gmail.com dan Sety yang memperkenalkan dan bercerita tentang Ibu Cynthia, dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Cynthia, Anda juga dapat menghubungi dia melalui email-nya: arissetymin@gmail.com sekarang, semua akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya bahwa saya kirim langsung ke rekening mereka bulanan.

    Sebuah kata yang cukup untuk bijaksana.

    ReplyDelete
  25. Selamat tengahari. Manacamana caranya utk saya berhubung ya. Tq

    ReplyDelete
  26. saya juga sangat memerlukan wang masa ini.. sesiapa yang dapat membantu saya...017 8235016.

    ReplyDelete
  27. URGENT DAN TAWARAN YANG TIDAK DITERIMA MENERIMA SEKARANG.
    johnsonloans96@gmail.com

    Adakah anda sedang mencari pinjaman komersial? pinjaman peribadi, pinjaman gadai janji, pinjaman gadai janji, latihan pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tidak bercagar, modal teroka, dan sebagainya. Adakah anda telah ditolak oleh sebuah bank atau institusi kewangan atas sebarang sebab? Kami adalah peminjam swasta yang memberi pinjaman kepada syarikat dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. Jika anda berminat dengan pinjaman? Hubungi kami hari ini di (johnsonloans96@gmail.com) dan dapatkan pinjaman anda hari ini.



    URGENT TAWARAN TAMBAH, MEMERLUKAN SEKARANG JIKA ANDA PERLU URGENT WANG UNTUK PERNIAGAAN ANDA.

    Adakah anda memerlukan pinjaman segera dan bantuan kewangan yang lain?
    Pinjaman semua jenis pinjaman pada kadar dua peratus (2%). hantar e-mel kepada kami sekarang
    melalui: johnsonloans96@gmail.com dengan maklumat berikut jika
    anda memerlukan pinjaman segera, ini adalah dijamin 100% ©.

    Nama penuh:
    Tahun:
    Nombor telefon:
    Negara:
    Pendudukan:
    Jumlah pinjaman
    Tempoh pinjaman
    Tujuan pinjaman:
    Pendapatan bulanan:

    Hubungi pejabat kami dengan e-mel di bawah Email: johnsonloans96@gmail.com
    Salam, pinjaman dari Johnson.

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. KEPADA
    Dato' Aliff Syukri

    Dato,

    MEMOHON BANTUAN DANA PEMBINAAN BANGUNAN TAMBAHAN BARU 2 TINGKAT KAFA INTEGRASI MANBAUL ULUM TAMAN SRI SERDANG, SERI KEMBANGAN, SELANGOR DARUL EHSAN.

    Dengan segala hormatnya, saya merujuk perkara di atas.

    2. Sukacita dimaklumkan bahawa pihak sekolah KAFA Integrasi Manbaul Ulum ingin memohon jasa baik Dato' untuk memberi Bantuan Dana Pembinaan Bangunan Tambahan Baru 2 Tingkat KAFA Integrasi Manbaul Ulum Taman Sri Serdang, Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan.

    3. Untuk makluman Dato', pihak sekolah bersama Ahli Jawatankuasa Jemaah Pengurusan Sekolah telah mengadakan mesyuarat dan bersetuju untuk membina 1 Blok Tambahan 2 Tingkat Yang Mengandungi 8 Bilik Darjah Beserta Kemudahan Lain di padang sekolah bersebelahan bangunan lama sekolah ini. Tujuan pembinaan tersebut adalah kerana masalah pertambahan bilangan pelajar baru yang berlaku pada setiap tahun dan bilik-bilik darjah di bangunan lama tidak mencukupi untuk menampung pertambahan bilangan pelajar-pelajar baru ini.

    4. Walaubagaimanapun pihak sekolah telah memaklumkan kepada pihak Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mengenai pembinaan bangunan tambahan tersebut. Pembangunan tersebut telah dimulakan pada Jun 2017 dan telah disiapkan pada 01 Mac 2018 dengan kos pembinaan RM1.5 juta.

    5. Untuk makluman Dato' juga, pihak sekolah telah membayar dalam anggaran RM300,000.00 kepada pihak kontraktor yang dilantik hasil kutipan derma daripada orang ramai dan penduduk setempat Taman Sri Serdang.

    6. Jesteru itu amat besarlah harapan kami sekiranya mendapat suntikan semangat dan bantuan daripada Dato' seadanya dari segi bantuan sumbangan wang ringgit untuk menambah dana pembinaan bangunan baru ini. Sebarang sumbangan berupa cek atau wang tunai bolehlah dibuat atas nama berikut :

    NAMA AKAUN : KAFAI MANBAUL ULUM
    NO. AKAUN : 5621 4241 7491 (MAYBANK)

    7. Segala kerjasama serta sumbangan ikhlas daripada pihak Dato' amatlah kami alu-alukan dan didahulukan dengan ucapan ribuan terima kasih. Semoga kita sentiasa dalam perlindungan Allah S.W.T dan mendapat berkah dan kemudahan rezeki dari-Nya, Amin. .

    Untuk maklumat lanjut boleh hubungi pihak kami di :

    KAFA Integrasi Manbaul Ulum
    Jalan 18/26 Taman Sri Serdang
    43300 Seri Kembangan, Selangor.
    No. Pej. : 03-89414977
    Email : manbaululum10@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Salam dato semoga dicucuri rahmat keluarga dato sekeluarga..sya mohon pinjaman pada dato sbyk rm1000.00 sahaj utk selesaikan hutang saya...sya telah diperintahkan oleh mahkamah untuk selesaikan utang saya..dah memerlukan wang segera sebelum tindakan mahkamah diambil pada 29hb okt ni..mohon dato tolong saya...hanya Allah S.W.T.shj dpt membalasnya...01121110328

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. assalamualaikum dato
    x tau nak mulakan dari mana tapi sy sangat memerlukan bantuan sementara dato.mohon dato respon sekiranya dato bersedia untuk membantu sy... 0109009197

    ReplyDelete
  33. Assalaamualaikum Dato Aliff Syukri, terlebih dahulu saya mendoakan agar Dato Aliff sentiasa sihat di samping keluarga tercinta. Dato, saya hanya mencuba nasib, saiapa tahu dengan asbab ini, Dato terbuka hati untuk membantu saya. Saya memerlukan bantuan dari Dato, untuk keperluan perkahwinan saya. Sekira nya Dato tidak keberatan untuk mendengar isu saya, boleh lah Dato menghubungi saya di 016-8065371. Terima Kasih Dato. Sejahtera Selalu.

    ReplyDelete
  34. Salam dato , sya perlu kan bantu dato , sya dah tak tahu nak buat lg .... Tolong hubungi saya pada number : 0147111350 ... Segera yg mungkin ila

    ReplyDelete
  35. URGENT DEBT OF LOAN RELIABLE APPLY NOW. >> Selamat pagi, >> Pencari pinjaman yang dihormati, salam dari MURPHY BROOKS LOAN FIRM. > Kami adalah pemberi pinjaman yang diperakui yang menawarkan pinjaman kepada orang-orang yang berada dalam> Keperluan untuk pinjaman, kami memberi pinjaman untuk projek, perniagaan, cukai, invois,> Dan banyak alasan lain. Kami beroperasi pada kadar faedah sebanyak 2%. > Lebih banyak untuk mendapatkan apabila mendapat pinjaman dari syarikat ini, jadi Pinjaman Adakah anda dalam hutang? Adakah anda ingin memulakan perniagaan dan memerlukan wang Adakah anda memerlukan pinjaman atau dana untuk apa-apa sebab? Bantuan anda adalah> Akhir sekali di sini, kerana kami memberi pinjaman kepada semua orang pada harga murah dan> Kadar faedah yang terjangkau hanya 2%, jika anda berminat> Hubungi kami hari ini di :: (Murphybrooks001@gmail.com)> Dan Dapatkan pinjaman anda hari ini.Untuk maklumat lanjut mengenai perkhidmatan kami, sila tinggalkan kami> Ketahui jumlah pinjaman yang anda perlukan dan tempoh pinjaman. >> Kami memberi berikut; >>> * Pinjaman Peribadi (Insurans dan Tidak Diinsuranskan)> * Pinjaman perniagaan (insurans dan tidak bercagar)> * Pinjaman penyatuan dan banyak lagi. >> Kami disahkan, dipercayai, boleh dipercayai, cekap, cepat dan dinamik. > Jika berminat, sila hubungi kami di:> Murphybrooks001@gmail.com >>> Semoga beruntung,> Khidmat pelanggan. > MURPHY BROOKS LOAN COMPANY

    ReplyDelete
  36. URGENT DEBT OF LOAN RELIABLE APPLY NOW. >> Selamat pagi, >> Pencari pinjaman yang dihormati, salam dari MURPHY BROOKS LOAN FIRM. > Kami adalah pemberi pinjaman yang diperakui yang menawarkan pinjaman kepada orang-orang yang berada dalam> Keperluan untuk pinjaman, kami memberi pinjaman untuk projek, perniagaan, cukai, invois,> Dan banyak alasan lain. Kami beroperasi pada kadar faedah sebanyak 2%. > Lebih banyak untuk mendapatkan apabila mendapat pinjaman dari syarikat ini, jadi Pinjaman Adakah anda dalam hutang? Adakah anda ingin memulakan perniagaan dan memerlukan wang Adakah anda memerlukan pinjaman atau dana untuk apa-apa sebab? Bantuan anda adalah> Akhir sekali di sini, kerana kami memberi pinjaman kepada semua orang pada harga murah dan> Kadar faedah yang terjangkau hanya 2%, jika anda berminat> Hubungi kami hari ini di :: (Murphybrooks001@gmail.com)> Dan Dapatkan pinjaman anda hari ini.Untuk maklumat lanjut mengenai perkhidmatan kami, sila tinggalkan kami> Ketahui jumlah pinjaman yang anda perlukan dan tempoh pinjaman. >> Kami memberi berikut; >>> * Pinjaman Peribadi (Insurans dan Tidak Diinsuranskan)> * Pinjaman perniagaan (insurans dan tidak bercagar)> * Pinjaman penyatuan dan banyak lagi. >> Kami disahkan, dipercayai, boleh dipercayai, cekap, cepat dan dinamik. > Jika berminat, sila hubungi kami di:> Murphybrooks001@gmail.com >>> Semoga beruntung,> Khidmat pelanggan. > MURPHY BROOKS LOAN COMPANY

    ReplyDelete
  37. Adakah anda sedang mencari pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi, pinjaman rumah, kereta
    pinjaman, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tidak bercagar, usaha
    modal, dsb .. Atau adakah anda menolak pinjaman oleh bank atau kewangan
    institusi untuk satu atau lebih sebab. Anda berada di tempat yang betul untuk
    penyelesaian pinjaman anda! Saya seorang pemberi pinjaman swasta, saya memberi pinjaman kepada
    syarikat dan individu pada kadar faedah rendah dan berpatutan
    2%. Faedah. Sila hubungi kami melalui e-mel
    greatfuturefinancialservices@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Assalamualaikum,semoga Dato dan sekeluarga di berkati di rahmati di lindungi InshaAllah amin ya robbil al amin ...,saya Izar atau Ijar ,asal dari Sabah .saya memohon maaf di sini saya bukan bertujuan untuk membuat atau memohon pinjaman dari Dato yang Baik hati dan Budiman ,Saya ingin berkongsi dan cuba untuk bawa Dato berbincang sedikit secara peribadi jika dato berminat dengan buah fikiran saya sememangnya Dherbs sangat terkenal lebih lagi Dato Aliff Syukri sangat lah terkenal akan tetapi cadangan saya ini adalah untuk supaya D'herbs bertambah dan semakin menakluk lagi masyarakat dalam Malaysia juga Sabah Sarawak serta negara Luar Indonesia , Brunei Singapore dan InshaAllah menyeluruh ke serata dunia .Saya mempunyai sedikit Buah fikiran untuk dibincangkan dan di perkembangkan seraya saya juga mempunyai 1 produk bahan mentah untuk membolehkan kita sama sama dapat bekerjasama dan dapat di perkenalkan .terima kasih ..Sila inbox saya di ijar2903@gmail.com untuk lebih lanjut .

    ReplyDelete
  39. Jika punya sedikit masa terluang harap dapat balasan dari Dato terima kasih .

    ReplyDelete
  40. Assamualikum... Dato saya ada cadangan untuk new projek... Saya tak minta2
    Nak ajak dato jadi patner saya... Ok

    ReplyDelete

  41. Saya jumpa syarikat pinjaman ini di Facebook dan saya menghubungi e-mel yang saya lihat dan tiba-tiba saya telah diluluskan pinjaman sebanyak $ 60,000 sehingga saya tidak percaya semua ini dapat berfungsi sehingga saya dikreditkan $ 60,000usd Saya akan memberi nasihat kepada sesiapa yang memerlukan daripada pinjaman untuk menghubungi syarikat pinjaman ini untuk bantuan pinjaman ini adalah e-mel syarikat [ F E D E R A L O A N @ G M A I L . C O M ] .or whatsapp atau panggilan + 1 8 4 5 7 3 1 5 7 1 6.

    ReplyDelete
  42. Assalamualaikum wbt Dato' Aliff Syukri.
    Dato' saya memerlukan bantuan kewangan. Bagaimana saya ingin bantuan kewangan dari dato'. Saya memerlukan bantuan kewangan sebanyak RM20,000.00 untuk melunaskan hutang-hutang along. Boleh ka dato' membantu saya. Ni nombor telefon saya 0124519456. Ni nombor akaun maybank saya 152068693987. Dengan bantuan dato' saya sentiasa berdoa agar dato' dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  43. Assalamualaikum wbt Dato' Aliff Syukri.
    Dato' saya memerlukan bantuan kewangan. Bagaimana saya ingin bantuan kewangan dari dato'. Saya memerlukan bantuan kewangan sebanyak RM20,000.00 untuk melunaskan hutang-hutang along. Boleh ka dato' membantu saya. Ni nombor telefon saya 0124519456. Ni nombor akaun maybank saya 152068693987. Dengan bantuan dato' saya sentiasa berdoa agar dato' dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  44. Assalamualaikum wbt Dato' Aliff Syukri.
    Dato' saya memerlukan bantuan kewangan. Bagaimana saya ingin bantuan kewangan dari dato'. Saya memerlukan bantuan kewangan sebanyak RM20,000.00 untuk melunaskan hutang-hutang along. Boleh ka dato' membantu saya. Ni nombor telefon saya 0124519456. Ni nombor akaun maybank saya 152068693987. Dengan bantuan dato' saya sentiasa berdoa agar dato' dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  45. Asalamualaikum.dato saya memerlukan dari dato..dato boleh hubungi saya 0135062444

    ReplyDelete
  46. Askum datuk.. Kerana kcuian saya dalam membuat pinjman dgan bank dan koperasi bulanan sya tidak mckupi dan stiasa diekori dgan hutang yg banyak.. Sya memohon jasa bk datuk jika dpay mberi bantuan kpda sya 15k insyllah sya akan dpt mbentulkan semula kdaan. Dgan kdaan wife sya tgah saraf lg skrang. Sya bsykur dan bsjud pda ilahi jika datum sudi mghulurkan bantuan pda sy
    a wife dan anak kami

    ReplyDelete
  47. Assalamualaikum Datuk.

    Saya adalah ibu tunggal dan mempunyai 4 orang anak amat memerlukan bantuan Datuk dari segi kewangan lebih kurang hampir Rm 30,000 setelah di campur dengan bunga yang di kenakan. Bunga akan makin bertambah selepas setiap 5 hari yang ditetapkan oleh arlong.

    Kini boleh di katakan saya telah menerima bermacam2 ugutan dan menerima notis dan amaran yang telah di tampal di sekitar kawasan rumah saya di mana saya dan anak2 malu untuk keluar dr rumah.

    Saya telah buat laporan polis utk protect saya dan anak2 tetapi seakan tidak memberi kesan sedikit pun kpd arlong.

    Saya buntu dan berharap dengan jalan terakhir yang ada ini dapat lah Datuk membantu saya. Saya tidak mempunyai pekerjaan tetap kerana sukar utk mendapatkan peluang pekerjaan sejak kebelakangan ini dan buntu kerana tidak mempunyai sedikit pun wang bagi saya dan anak2 untuk membeli keperluan dapur serta bingung untuk dapatkan kerja dan duit bagi membolehkan saya membeli barang keperluan sekolah anak2 yang akan di buka tidak lama lagi.

    Dengan peluang yg ada ini.. Saya berharap Datuk dapat membantu saya dari ugutan setiap hari yang telah byk memberi tekanan kepada saya dan ank2.

    Dengan bantuan Datuk, saya sentiasa doakan agar Datuk di murahkan rezeki dan permudahkan segala urusan harian Datuk dan keluarga.

    Yang amat memerlukan.

    Ibu tunggal,
    Maz
    0193668162

    ReplyDelete
  48. assalamualaikum dato
    mohon dato bantu saya rm 5k, untuk sewa rumah tertangguh dan bayar hutang rakan rakan.
    harap budi bicara dari dato.
    email : rex.azam80@gmail.com

    ReplyDelete
  49. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  50. Kabar baik
    Nama saya LILOW YETTY, seorang warga negara Indonesia, dari jakarta selatan. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran penting kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman dengan sangat hati-hati karena internet penuh dengan penipu, Beberapa pemberi pinjaman di sini untuk menipu orang dan merobek uang hasil jerih payah mereka, tetapi Bunda Yuliana berbeda
    Beberapa bulan yang lalu, saya benar-benar membutuhkan pinjaman tetapi bank tidak dapat menawarkan saya, karena mereka membutuhkan jaminan nyata, yang tidak dapat saya berikan. Saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman online dan saya menipu sekitar 19 juta, mencoba membayar biaya tak berujung yang saya tidak pernah tahu adalah semua kebohongan dan bagaimana mereka menipu orang tak berdosa yang membutuhkan bantuan. Saya hampir mati, sampai seorang teman merujuk saya ke pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Mother Yuliana, pemilik ANTHONY YULIANA LENDERS, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan mereka meminjamkan saya jumlah pinjaman Rp 700.000.000 dalam waktu kurang dari 48 jam pemrosesan dengan tingkat bunga 1% dan mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank setelah membayar asuransi pinjaman dan biaya transfer, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya mengetahui bahwa jumlah yang saya ajukan telah dikreditkan ke rekening bank saya

    Saya memutuskan untuk mengingatkan dan membagikan kesaksian saya tentang Bunda Yuliana sehingga orang-orang dari Melayu dan Indonesia dapat memperoleh pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Bunda Yuliana melalui email: (anthony.yulianalenders@gmail.com)
    BBM INVITE (E37F9BCC)

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (lilowyetty21@gmail.com) dan Ibu Hendra yang memperkenalkan saya dan memberi tahu saya tentang Bunda yuliana, Dia juga menerima pinjaman dari Bunda yuliana. Anda juga dapat menghubungi dia melalui email: (hendramay77 @ gmail.com) Sekarang saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis besar di kota saya, Semoga Allah terus memberkati Bunda Yuliana untuk pekerjaan yang baik dalam hidup saya dan keluarga saya.

    ReplyDelete
  51. Halo semua orang di situs ini sangat senang karena saya akhirnya mendapat pinjaman, semua pujian kepada ALLAH saya mendapat pinjaman Rp 170.000.000 juta dari Anthony Yuliana semoga ALLAH terus memberkati mereka, saya hanya melakukan pembayaran untuk biaya pinjaman saya asuransi dan biaya transfer sebelum saya mendapatkan jumlah pinjaman saya Rp 170.000.000 juta, masukkan ke dalam rekening saya (BCA) 0272262754, bagi mereka yang mencari pinjaman harus sangat berhati-hati karena ada banyak pemberi pinjaman pinjaman palsu hanya sedikit yang nyata dan Anthony Yuliana adalah salah satu pemberi pinjaman pinjaman nyata dan ASLI, Anda juga dapat menghubungi Pemberi Pinjaman Anthony Yuliana jika Anda membutuhkan pinjaman, BBM INVITE ((E37F9BCC)) nomor whatsapp +2348138908619 email (anthony.yulianalenders@gmail.com)
    email saya sendiri (ennywaper771@gmail.com)

    ReplyDelete
  52. Assalamualaikum wrth.

    Kepada,
    Tuan/Puan

    PERMOHONAN BANTUAN ZAKAT/SUMBANGAN DERMA UNTUK PEMBIAYAAN PENGAJIAN SYARIAH DI MEDAN INDONESIA.

    Dengan segala hormatnya, saya merujuk perkara diatas

    2.​Suka cita dimaklumkan bahawa saya, muhammad ahlam firdaus bin abdullah chek(No. K/P:920115065237) adalah Mahasiswa Tahun akhir p, Universitas Islam Negeri Sumatera Utara, Medan
    dalam bidang Syariah

    3.​Saya telah pun menduduki 13 semester di Universitas Islam Negeri Sumatera Utara, namun saya harus akur dengan masalah kesempitan wang untuk meneruskan pengajian disini.Untuk makluman pihak tuan/puan, nilai matawang Indonesia tinggi melebihi matawang Malaysia jatuh 100.000 Rupiah bersamaan 30.00 Ringgit Malaysia dan semua kos pengajian dan perbelanjaan selama 5 tahun di sini (dianggarkan sebanyak lebih kurang rm3000) adalah dibawah tanggungan sendiri. Saya terpaksa membahagikan masa belajar dengan bekerja sambilan sebagai pemandu pelancong di Medan ini untuk menampung kos sara hidup disini disamping mengurangkan beban ibu yang terpaksa menghantar kiriman wang kepada saya.

    4.​ Memandangkan ibu saya seorang suri rumah yang manakala bapa saya sudah tidak lagi bekerja kerana faktor kesihatan dan juga tempat kerja nya sudah pun ditutup,pendapatan ayah dahulu saya tidak cukup utk menampung kelapan2 adik2 saya termasuk saya.dulu perbelanjaan saya serba sedikit ditanggung oleh abg saya,akan tetapi dia telah pun meninggal dunia akibat kanser tulang tahap
    4.Dengan hal yang demikian,bantuan zakat/sumbangan derma dan perhatian daripada pihak tuan amatlah diperlukan.

    5. Dengan itu saya dengan rasa rendah hati memohon jasa baik pihak tuan/puan agar dapat membantu saya.

    6.​Kerjasama dan perhatian daripada pihak tuan amatlah saya hargai, dan saya dahului denga n ucapan ribuan terima kasih, semoga Allah membalas kebaikan tuan/puan dengan kebaikan did unia dan diakhirat.

    Sekian,wassalamualaikum wrth.

    Yang benar,

    (Muhammad ahlam firdaus bin Abdullah chek)
    Pelajar Tahun akhir,
    Syariah muamalah
    UIN Sumatera Utara Medan Indonesia
    No.Tel : whatspp:+60102033387/081260917359
    Call no : 0139955368
    No akaun bank:7035820229/cimb bank

    ReplyDelete
  53. Halo semua orang di situs ini sangat senang karena saya akhirnya mendapat pinjaman, semua pujian kepada ALLAH saya mendapat pinjaman Rp 170.000.000 juta dari Anthony Yuliana semoga ALLAH terus memberkati mereka, saya hanya melakukan pembayaran untuk biaya pinjaman saya asuransi dan biaya transfer sebelum saya mendapatkan jumlah pinjaman saya Rp 170.000.000 juta, masukkan ke dalam rekening saya (BCA) 0272262754, bagi mereka yang mencari pinjaman harus sangat berhati-hati karena ada banyak pemberi pinjaman pinjaman palsu hanya sedikit yang nyata dan Anthony Yuliana adalah salah satu pemberi pinjaman pinjaman nyata dan ASLI, Anda juga dapat menghubungi Pemberi Pinjaman Anthony Yuliana jika Anda membutuhkan pinjaman, BBM INVITE ((E37F9BCC)) nomor whatsapp +2348138908619 email (anthony.yulianalenders@gmail.com)
    email saya sendiri (ennywaper771@gmail.com)

    ReplyDelete
  54. Assalamualaikum, saya JERRY ANDI sangat senang karena saya mendapat pinjaman dari Anthony Yuliana Pemberi Pinjaman Saya tidak pernah percaya bahwa saya bisa mendapatkan pinjaman di situs ini, semua pujian ditujukan kepada TUHAN, saya mendapat pinjaman sebesar Rp70.000. 000 juta dari Anthony Yuliana Pemberi Pinjaman semoga ALLAH memberkati mereka semua, saran saya kepada mereka yang mencari pinjaman di situs ini bahwa mereka harus sangat berhati-hati karena ada banyak pemberi pinjaman palsu, untuk pinjaman 100%, hubungi (anthony.yulianalender @ gmail.com) BBM INVITE ((E37F9BCC)) atau melalui whatsapp +2348138908619 Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya {jerryandi843@gmail.com}

    ReplyDelete

  55. Halo,
    Mencari pinjaman? Anda adalah tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda di sini! Global Finance Limited memberikan pinjaman kepada perusahaan dan perorangan dengan tingkat bunga rendah dan terjangkau 2%. kepada semua staf atau orang, silakan hubungi kami untuk bantuan keuangan yang mendesak atau membuat stres, kami bangga dengan komitmen kami kepada pelanggan kami; Harus diakui, pinjaman pribadi, pinjaman mobil, pinjaman bisnis / investasi, pinjaman jangka pendek untuk mulai berpikir tentang mendapatkan pinjaman? Apakah Anda benar-benar membutuhkan pinjaman darurat untuk memulai bisnis Anda sendiri? Apakah Anda berutang padaku Ini adalah kesempatan Anda untuk mencapai keinginan Anda, kami menyediakan pinjaman pribadi, pinjaman bisnis dan perusahaan dan semua jenis pinjaman, Anda dapat menghubungi Mrs. Augusta Ibramhim dan cukup untuk masuk dengan Mrs. Augusta Ibramhim melalui email: augustaibramhim11 @ gmail .com Anda juga dapat menghubungi saya melalui email ini: juliasimon460@gmail.com. jika Anda memiliki keraguan. tolong, dia satu-satunya yang bisa dipercaya dan bisa dipercaya.
    Terima kasih.

    E-mail: augustaibramhim11@gmail.com


    (APLIKASI DATA HUTANG)

    Nama depan............................
    Nama tengah:.................
    Nama Belakang: ....................... Alamat: .... .................. ..
    Kota:...........................
    Negara:........................
    Kode Pos:.....................
    Negara:........................
    Telepon selular:.....................
    Telepon rumah:.....................
    Alamat saat ini:..........


    (INFORMASI PRIBADI)

    Status pernikahan:....................
    Tanggal: .................................. Umur: ......... Jenis Kelamin:. .......
    Pendapatan bulanan: .........
    Pendapatan tahunan: ........
    Jenis pinjaman: .......

    (INFORMASI KETENAGAKERJAAN)

    Pendudukan:..................
    Nama Perusahaan :..............
    Alamat bisnis: .............
    Telepon kantor: ...........
    Posisi / Judul: ................

    (INFORMASI PINJAMAN)

    Tujuan Pinjaman: ..............
    Jumlah pinjaman: ................
    Durasi Pinjaman: ..............

    Pinjaman kami diasuransikan dengan baik untuk keamanan maksimum adalah prioritas kami, tujuan utama kami adalah membantu Anda mendapatkan layanan yang layak Anda dapatkan, program kami adalah cara tercepat untuk mendapatkan apa yang Anda butuhkan dalam sekejap. Kurangi pembayaran Anda untuk mengurangi pengeluaran bulanan Anda. Dapatkan fleksibilitas yang dapat Anda gunakan untuk tujuan apa pun mulai dari liburan, pendidikan, hingga pembelian unik. Pelamar yang tertarik harus menghubungi kami melalui email:
    Ny. Augusta Ibramhim GCF
    Website.http perusahaan: //www.limitedfinanc.com.
    Nomor WhatsApp: +2348130443427
    Alamat email: augustaibramhim11@gmail.com

    Terima kasih,

    ReplyDelete
  56. Halo,
    Mencari pinjaman? Anda adalah tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda di sini! Global Finance Limited memberikan pinjaman kepada perusahaan dan perorangan dengan tingkat bunga rendah dan terjangkau 2%. kepada semua staf atau orang, silakan hubungi kami untuk bantuan keuangan yang mendesak atau membuat stres, kami bangga dengan komitmen kami kepada pelanggan kami; Harus diakui, pinjaman pribadi, pinjaman mobil, pinjaman bisnis / investasi, pinjaman jangka pendek untuk mulai berpikir tentang mendapatkan pinjaman? Apakah Anda benar-benar membutuhkan pinjaman darurat untuk memulai bisnis Anda sendiri? Apakah Anda berutang padaku Ini adalah kesempatan Anda untuk mencapai keinginan Anda, kami menyediakan pinjaman pribadi, pinjaman bisnis dan perusahaan dan semua jenis pinjaman, Anda dapat menghubungi Mrs. Augusta Ibramhim dan cukup untuk masuk dengan Mrs. Augusta Ibramhim melalui email: augustaibramhim11 @ gmail .com Anda juga dapat menghubungi saya melalui email ini: juliasimon460@gmail.com. jika Anda memiliki keraguan. tolong, dia satu-satunya yang bisa dipercaya dan bisa dipercaya.
    Terima kasih.

    E-mail: augustaibramhim11@gmail.com


    (APLIKASI DATA HUTANG)

    Nama depan............................
    Nama tengah:.................
    Nama Belakang: ....................... Alamat: .... .................. ..
    Kota:...........................
    Negara:........................
    Kode Pos:.....................
    Negara:........................
    Telepon selular:.....................
    Telepon rumah:.....................
    Alamat saat ini:..........


    (INFORMASI PRIBADI)

    Status pernikahan:....................
    Tanggal: .................................. Umur: ......... Jenis Kelamin:. .......
    Pendapatan bulanan: .........
    Pendapatan tahunan: ........
    Jenis pinjaman: .......

    (INFORMASI KETENAGAKERJAAN)

    Pendudukan:..................
    Nama Perusahaan :..............
    Alamat bisnis: .............
    Telepon kantor: ...........
    Posisi / Judul: ................

    (INFORMASI PINJAMAN)

    Tujuan Pinjaman: ..............
    Jumlah pinjaman: ................
    Durasi Pinjaman: ..............

    Pinjaman kami diasuransikan dengan baik untuk keamanan maksimum adalah prioritas kami, tujuan utama kami adalah membantu Anda mendapatkan layanan yang layak Anda dapatkan, program kami adalah cara tercepat untuk mendapatkan apa yang Anda butuhkan dalam sekejap. Kurangi pembayaran Anda untuk mengurangi pengeluaran bulanan Anda. Dapatkan fleksibilitas yang dapat Anda gunakan untuk tujuan apa pun mulai dari liburan, pendidikan, hingga pembelian unik. Pelamar yang tertarik harus menghubungi kami melalui email:
    Ny. Augusta Ibramhim GCF
    Website.http perusahaan: //www.limitedfinanc.com.
    Nomor WhatsApp: +2348130443427
    Alamat email: augustaibramhim11@gmail.com

    Terima kasih,

    ReplyDelete
  57. assalamualaikum Dato, Saya seorang pelajat T6 dan diwajibkan untuk membuat kerja kursus bagi subjek sejarah pada pengggal 2. Jadi, saya berminat untuk jadikan Dato sebagai subjek kajian saya. Boleh saya tahu saya perlu berhubung dengan siapa untuk memberi penjelasan dengan lebih lanjut?

    ReplyDelete
  58. Assalamualaikum, saya JERRY ANDI sangat senang karena saya mendapat pinjaman dari Anthony Yuliana Pemberi Pinjaman Saya tidak pernah percaya bahwa saya bisa mendapatkan pinjaman di situs ini, semua pujian ditujukan kepada TUHAN, saya mendapat pinjaman sebesar Rp70.000. 000 juta dari Anthony Yuliana Pemberi Pinjaman semoga ALLAH memberkati mereka semua, saran saya kepada mereka yang mencari pinjaman di situs ini bahwa mereka harus sangat berhati-hati karena ada banyak pemberi pinjaman palsu, untuk pinjaman 100%, hubungi (anthony.yulianalender @ gmail.com) BBM INVITE ((E37F9BCC)) atau melalui whatsapp +2348138908619 Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya {jerryandi843@gmail.com}

    ReplyDelete
  59. Sebuah kabar baik untuk semua orang, dewan direksi perusahaan MICHELLE ANDY LOAN ketika memberikan pinjaman kepada semua pemohon sehingga harga kami pada tingkat bunga 1% setahun baru-baru ini memenuhi kebutuhan keuangan Anda. Semua yang kami butuhkan dari Anda adalah beberapa informasi tentang Anda jadi jika Anda tertarik. Tidak ada bentuk biaya, lebih sedikit tekanan. Ada solusi pembayaran faks online, cepat dan selalu tersedia.
    Pinjaman bayaran kredit macet memungkinkan Anda untuk menyelesaikan kewajiban keuangan kecil Anda seperti membawa anjing Anda ke dokter hewan untuk perawatan yang diperlukan. Bagian terbaiknya adalah Anda tidak perlu mengetuk pintu orang tua Anda untuk mendapatkan uang. dll. Jika Anda perlu menunjukkan minat Anda, silakan hubungi kami di portal / pelanggan kami (michelle.andyloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  60. Selamat siang, Tuan / Nyonya:
    Ini untuk memberi tahu semua republik publik di Indonesia dan negara lain tentang kata untuk mengetahui perusahaan pinjaman yang tepat dan sah, MICHELLE ANDY LOAN FIRM, Kami memberikan pinjaman dengan suku bunga rendah 1% dan itu adalah jaminan 100% dijamin , DOLAR, RUPIAH, dan mata uang lainnya. Masalah kredit dan jaminan adalah sesuatu yang selalu dikhawatirkan klien ketika mencari pinjaman
    dari pemberi pinjaman yang sah. Tetapi MICHELLE ANDY LOAN FIRM telah membuat perbedaan dalam industri pinjaman. Kita dapat mengatur pinjaman dari sekitar $ 1.000,00 hingga $ 1.000.000,00
    Layanan kami meliputi:
    Konsolidasi hutang
    Hipotek kedua
    Pinjaman Bisnis
    Pinjaman pribadi
    Pinjaman Internasional
    pinjaman perusahaan
    pinjaman mahasiswa
    pinjaman rumah
    dll.
    Tidak ada jaminan sosial dan tidak ada pemeriksaan kredit, jaminan 100%. Yang harus Anda lakukan adalah memberi tahu kami apa yang Anda inginkan dan kami pasti akan mewujudkan impian Anda. MICHELLE ANDY LOAN FIRM mengatakan YA ketika bank Anda mengatakan TIDAK.
    Akhirnya, karena kami memiliki banyak uang dan kami siap memberikan pinjaman kepada setiap individu yang serius mendapatkan pinjaman. Untuk selanjutnya
    Detail untuk memproses pinjaman kami, silakan hubungi email kami: (michelle.andyloanfirm@gmail.com)

    Terima kasih

    Michelle Andy

    ReplyDelete
  61. Nama saya Ridwan Byo dan saya dari Jawa Timur Malang / Indonesia hari ini saya di sini bukan oleh diri saya sendiri tetapi oleh karya ALLAH / ALLAH yang memberi saya perusahaan pinjaman yang sempurna untuk dihubungi, harapan saya semua hilang sebelumnya. bahwa saya hampir tidak makan makanan persegi karena saya telah scammed berkali-kali sebelum sampai seorang teman baik mengarahkan saya untuk menulis kepada perusahaan pinjaman ini (michelle.andyloanfirm@gmail.com) berdasarkan pada kesaksian yang saya lihat online tetapi pada awalnya saya lakukan tidak percaya karena seseorang telah scammed saya sebelumnya, jadi saya berdoa kepada ALLAH / ALLAH untuk melihat saya melalui saat saya menulis ke perusahaan. kemudian saya menulis untuk permintaan pinjaman sebesar Rp200 juta dan organisasi mengirimi saya beberapa pesan dan saya menjalaninya dan mereka menjawab kembali setelah itu mereka memberi tahu saya semua tentang pinjaman, pada saat ini saya berpikir itu seperti orang-orang sebelumnya tetapi untuk kejutan terbesar saya, mereka meminta saya untuk mengikuti pesan pedoman berikutnya yang mereka kirimkan kepada saya yang saya lakukan. setelah verifikasi pesan saya mengirimnya. saya kaget menerima peringatan di rekening bank saya, untuk pertama kalinya dalam hidup saya ALLAH / ALLAH telah menemukan saya berkenan ketika semua harapan hilang. jadi saya di sini untuk meyakinkan Anda bahwa perusahaan MICHELLE ANDY adalah perusahaan pinjaman yang dapat dipercaya dan dipercaya. Saya senang untuk membagikan ini karena ALLAH / ALLAH telah menggunakan kesempatan ini untuk mengangkat saya dari rumput ke rahmat. Saya ridwan byo dan ini email saya; (byor3517@gmail.com)

    ReplyDelete
  62. Am Alawi sapto dari Kuala Lumpur di Malaysia, dan saya di sini hari ini untuk berterima kasih kepada Tuhan atas hal luar biasa yang telah dia lakukan untuk saya. terima kasih kepada RIDWAN BYO yang membuat saya percaya bahwa pemimpin pinjaman MICHELLE ANDY bukan seorang penipu. pada awalnya saya tidak percaya percaya karena telah scammed berkali-kali. jadi saya memutuskan untuk memperbaikinya hanya untuk mencoba iman saya. dan mengatakan kepada diri saya jika saya diminta untuk melakukan pembayaran sebelum memberi saya pinjaman saya, saya tidak akan, jadi saya menulis ke email: (michelle.andyloanfirm@gmail.com) atau BBM (E382b834) yang dipimpin oleh Byo MR saya, sehingga mereka jawab saya dan saya ingin benar tes mereka dan akhirnya diminta untuk melakukan pembayaran hanya untuk biaya pendaftaran pinjaman dan diberitahu bahwa adalah satu-satunya biaya yang harus dilakukan klien sebelum mendapatkan pinjaman mereka. daripada saya kembali ke mr ridwan byo dan dia mengatakan kepada saya bahwa itu adalah satu-satunya biaya yang dia bayarkan, bahwa saya tidak perlu takut bahwa mereka adalah perusahaan nyata dan dia berkata setelah dia pembayaran dijelaskan hanya (2) jam deklarasi pinjaman saya adalah diberikan dan disetujui. jadi saya mencoba dan beriman kepada Tuhan. orang-orang saya percaya saya melakukan pembayaran dan pinjaman saya diberikan kepada saya dalam waktu yang sama (2). orang-orang saya Tuhan akan menemukan Anda sebuah perusahaan pinjaman prefek sama seperti dia telah memberkati saya dengan. scammers! scammers !! scammers !!! Anda tidak akan pernah menemukan saya lagi saya BERKAT. hubungi saya jika Anda ingin tahu lebih banyak email: (saptoalawi@gmail.com)

    ReplyDelete
  63. Assalamualaikum Dato'..
    Saya SueAda seorang Janda ank 3. Saya ingin memohon bantuan utk saya meneruskn hidup utk membesarkan ank2 saya. Saya hnya inginkan bantuan sebanyk Rm 2000.00 utk modal memulakan pekerjaan saya sebagai driver my car @ grab car (saya tiada kenderaan tujuan utk membayar ddeposit kereta sewa)serta utk membayar sewa rumah yg utk tempoh 2 bln. Andai Dato memberikan peluang kepada saya, InsyaAllah sy akan mengambil peluang utk membesarkan ank2 sy dgn sebaik mungkin. Dgn cara ini sahaja saya dpt menumpukan perhatian kepada ank2 sy. kos utk menghantar ank ke taska atau pengasoh bagi saya amt mahal dan tidak mampu. Seandainya Dato membaca luahan dan permohonan bantuan sy ini. Saya berharap sangat Dato dapat membantu saya dgn kadar segera. Terima kasih..

    ReplyDelete
  64. Selamat petang, Sir / Madam:
    Ini adalah untuk memberitahu semua republik am Indonesia dan negara-negara lain perkataan untuk mengetahui syarikat pinjaman yang betul dan sah, FIRM PINJAMAN MICHELLE ANDY, Kami menyediakan pinjaman dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 1% dan itulah jaminan jaminan 100% , DOLLAR, RUPIAH, dan mata wang lain. Isu kredit dan jaminan adalah sesuatu yang selalu dibimbangkan oleh para pelanggan ketika mencari pinjaman
    dari pemberi pinjaman yang sah. Tetapi FIRM PINJAMAN MICHELLE ANDY telah membuat perbezaan dalam industri pinjaman. Kami boleh menguruskan pinjaman dari sekitar $ 1,000.00 hingga $ 1,000,000.00
    Perkhidmatan kami termasuk:
    Penyatuan hutang
    Gadai janji kedua
    Pinjaman Perniagaan
    Pinjaman peribadi
    Pinjaman Antarabangsa
    pinjaman syarikat
    pinjaman pelajar
    pinjaman rumah
    dan lain-lain.
    Tiada jaminan sosial dan tiada pemeriksaan kredit, jaminan 100%. Apa yang anda perlu lakukan ialah memberitahu kami apa yang anda mahukan dan kami pasti akan merealisasikan impian anda. MICHELLE ANDY LOAN FIRM berkata YES apabila bank anda berkata TIDAK.
    Akhir sekali, kerana kami mempunyai banyak wang dan kami bersedia memberi pinjaman kepada setiap individu yang serius dalam mendapatkan pinjaman. Untuk lebih lanjut
    Butiran untuk memproses pinjaman kami hubungi email kami: (michelle.andyloanfirm@gmail.com) atau BBM (E382b834)

    terima kasih

    Michelle Andy

    ReplyDelete
  65. Adakah anda mempunyai hutang, atau adakah anda menolak pinjaman di bank? Pasukan kami akan membantu anda dalam menyelesaikan masalah anda pada kadar faedah sebanyak 1%. Pinjaman Michelle Andy Firma adalah mengesyorkan untuk pinjaman cepat untuk sebarang tujuan. Hanya kad ID, sijil dan foto anda, pengesahan pantas, formaliti minimum, penerimaan cadangan yang tinggi dan keputusan kredit dalam masa kurang dari 24 jam tanpa perlu memberikan bukti pendapatan. Kami mempunyai jumlah pinjaman yang tinggi sehingga 20 juta dari mata wang dunia. Tempoh pembayaran kami adalah dari 6 bulan hingga 20 tahun. Tiada pemeriksaan kredit atau sejarah kredit. Datanglah kepada kami, kami mengendalikan semuanya dalam satu hari. Hubungi kami hari ini melalui e-mel kami: {michelle.andyloanfirm@gmail.com}or whatsapp {+2348132871916}, kami dipercayai untuk kerja yang baik.

    ReplyDelete
  66. Di mana anda ditolak oleh bank dan anda memerlukan pinjaman untuk rumah, bil, projek, pinjaman bercagar dan tidak bercagar, cukai, pinjaman peribadi, membeli kereta, membuat perniagaan sendiri, hutang keluarga atau membuat restoran atau hotel, menghadapi kewangan memecahkan kebuntuan disebabkan oleh bank, dengan menolak fail permohonan pinjaman?

    Saya dapat membiayai jumlah yang anda perlukan dari kira-kira $ 20,000- $ 50 juta dan ke atas di seluruh dunia Kadar faedah sebanyak 2%, terma dan syarat yang menjadikan kehidupan lebih mudah. Bank mengharamkan anda atau anda tidak memihak kepada bank, untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya melalui



    WhatsApp: +15105565941



    Teks: +15105565941



    E-mel: bettywloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Apakah Anda memiliki utang, atau apakah Anda menolak pinjaman di bank? Tim kami akan membantu Anda dalam memecahkan masalah Anda dengan tingkat bunga 1%. Perusahaan pinjaman Michelle Andy direkomendasikan untuk pinjaman cepat untuk tujuan apa pun. Hanya kartu ID, sertifikat dan foto Anda, verifikasi cepat, formalitas minimum, penerimaan proposal yang tinggi dan keputusan kredit dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa perlu memberikan bukti penghasilan. Kami memiliki jumlah pinjaman tinggi hingga 20 juta dari mata uang dunia. Periode pembayaran kami adalah dari 6 bulan hingga 20 tahun. Tidak ada pemeriksaan kredit atau riwayat kredit. Datang kepada kami, kami menangani semuanya dalam satu hari. Hubungi kami hari ini melalui email kami: {michelle.andyloanfirm@gmail.com}or whatsapp {+2348132871916}, kami dipercaya untuk pekerjaan yang baik.

    ReplyDelete

  68. Adakah anda Memerlukan pinjaman kredit kewangan segera?
    * Pemindahan yang sangat cepat dan segera ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang

    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    SYARIKAT PINJAMAN TUNAI TUNAI
    Ketua Pegawai Eksekutif
    Tel: +601111850392
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete
  69. Adakah anda Memerlukan pinjaman kredit kewangan segera?
    * Pemindahan yang sangat cepat dan segera ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang

    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    SYARIKAT PINJAMAN TUNAI TUNAI
    Ketua Pegawai Eksekutif
    Tel: +601111850392
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete
  70. Hari yang baik untuk orang-orang baik dari Indonesia. Saya ingin berbagi kesaksian saya tentang bagaimana pemberi pinjaman yang baik Anthony Yuliana Lenders membantu saya dan mengubah kehidupan seluruh keluarga saya dengan pinjaman besar, nama saya Aida Ninin dari Indonesia, saya sudah menjadi korban dari pemberi pinjaman palsu yang menjanjikan saya pinjaman tetapi saya kecewa, saya telah kehilangan Rp 20.000.000 juta ketika saya melamar Rp 800.000.000.000 saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi. Bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan putra saya. Saya tidak tahan lagi dengan kejadian ini, saya bertemu dengan seorang teman yang bernama Jerry Andi, dia memperkenalkan saya kepada pemberi pinjaman yang baik, Anthony Yuliana Pemberi Pinjaman yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di perusahaan dan saya mendapatkan jumlah persis yang saya lamar, saya dapat jumlah pinjaman sebesar Rp 800.000.000 juta dari Pemberi Pinjaman Anthony Yuliana setelah saya membayar asuransi pinjaman dan biaya transfer saya dan saya sangat senang, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk berterima kasih kepada Allah, semoga Allah terus memberkati Anthony Pemberi Pinjaman Yuliana Saya juga akan ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberi nasihat kepada sesama orang Indonesia, bahwa jika Anda memerlukan pinjaman asli dan ingin mendapatkan pinjaman cepat dengan tingkat bunga 1%, cukup daftarkan ibu yuliana melalui email: (anthony.yulianalenders@gmail.com) BBM PIN (E37F9BCC) Anda juga dapat menghubungi saya melalui email, (aidaninin12@gmail.com)

    ReplyDelete
  71. WhatsApp :::::::::::::::::::::::::::: +447456405237
    Instagram ::::::::::: Aasimahaadilaahmed.loanfirm
    Twitter :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::aasimahaadila loanfirm

    Halo semuanya, nama saya Profesor William Marsh Saya dari Indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk membagikan kesaksian saya tentang bagaimana saya mendapat pinjaman dari perusahaan ibu muslim karena begitu banyak pemberi pinjaman kredit palsu ada di internet dan juga untuk membiarkan Anda tahu bahwa saya adalah korban penipuan internet 4 kali, jadi saya tidak kehilangan harapan sampai saya melihat di instagram untuk pemberi pinjaman tepercaya bernama AASIMAHA ADILA yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp790.000,0000 dengan suku bunga yang sangat rendah 1 % dalam waktu kurang dari 1 jam tanpa tekanan, saya sarankan perusahaan pinjaman aasimahaadilaahmed adalah yang terbaik dan saya berdoa allah akan memberkati mereka dan menjaga bisnis mereka maju,

    berlaku ... aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Untuk info lebih lanjut ... williamarshal@gmail.com

    ReplyDelete
  72. Assalamalekum. nama saya Profesor Hendi Didi dari Bukittinggi, kota pedalaman kecil yang menawan yang terletak di Sumatera Barat. semua harap berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini di situs ini, dan jangan tanggapi iklan pinjaman yang dikirim ke alamat email pribadi Anda, mereka adalah pinjaman palsu dari Singapura. Saya kehilangan banyak uang untuk para pemberi pinjaman Singapore palsu sehingga banyak pemberi pinjaman pinjaman di sini semuanya scammers dan mereka hanya di sini untuk menipu Anda keluar dari uang Anda, saya mengajukan pinjaman sekitar Rp. 600 juta dan saya diminta untuk membayar sejumlah biaya pendaftaran dan biaya transfer dan saya membayar, mereka bertanya lagi dan lagi dan lagi, saya membayar Rp 89 juta masih saya tidak mendapatkan pinjaman, happend kepada saya sekitar 7 kali dari berbagai perusahaan pinjaman singapore. saya akan memenuhi satu benar tetapi saya tidak. Saya membaca di koran tentang orang-orang yang mendapat pinjaman tanpa stres, dari seorang ibu muslim yang jujur AASIMAHA ADILA LOAN FIRM Saya mengajukan permohonan untuk Rp 853 juta, saya pikir itu adalah lelucon dan penipuan, tetapi saya memiliki pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 tahun. jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. saya sangat senang karena saya menabung dari kemiskinan. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda 100% pasti dan cepat. Saya memiliki daftar 15 orang yang mendapatkan pinjaman dari perusahaan muslim dari indonesia dan malaysis
    (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
    Anda masih dapat menghubungi saya jika Anda memerlukan info lebih lanjut dan bantuan di (hendidi01@gmail.com)

    juga bisa menghubungi mereka
    WhatsApp # :::::::::::::::::::::::::::::: (+44)746405237
    Ikuti kami di halaman instagram ::::::::::Aasimahaadilaahmed.loanfirm
    Twitter ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: aasimahaadila loanfirm Saya doakan semoga Anda beruntung, saya berjanji untuk bersaksi setelah saya mendapatkan pinjaman, ini adalah kesaksian say

    ReplyDelete
  73. Halo, nama saya AHMAD MARYAM dari Kota Bharu City di Malaysia, dan saya dengan senang hati berkahwin dengan keluarga. Selama beberapa bulan sekarang, saya mengalami kemunduran kewangan dan diperlukan untuk membiayai semula kerana bil saya telah lama dibayar untuk pembayaran. Saya cuba mencari pinjaman daripada pelbagai firma pinjaman baik korporat dan swasta tetapi semua tanpa kejayaan, bank saya melawat semua merosot kredit saya. Tetapi seperti yang Allah akan memihak kepada saya, saya telah diperkenalkan kepada RAMADHAN ISLAMIYAT LOANS Tuhan yang takut kepada Pemberi Pinjaman untuk program pinjaman mereka, dengan e-mel hubungan: (ramadhanislamiyatloans@gmail.com) sebuah syarikat terhad swasta dengan modal saham, dan saya telah diberikan pinjaman perniagaan peribadi jumlah sebanyak 150,000 RM pada 8 Februari 2019. Hari ini status kewangan saya dipulihkan dan perniagaan saya kini stabil. Terima kasih Nabilah untuk memperkenalkan saya RAMADHAN ISLAMIYAT LOANS, dan kepada anda Ibu: Anita Ervina (C.E.O) untuk membantu saya. Dia seorang wanita yang baik dan takut kepada Tuhan dan saya berdoa agar Allah memberkati dia kerana menolong saya. Nasihat saya kepada semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk apa-apa jenis adalah dengan segera Hubungi melalui e_mail: (ramadhanislamiyatloans@gmail.com)
    WA:(+33)758899394

    ReplyDelete
  74. Halo semua di laman web ini amat gembira kerana saya akhirnya mendapat pinjaman, semua pujian kepada ALLAH saya mendapat pinjaman Rp 170.000.000 juta dari Anthony Yuliana semoga ALLAH terus memberkati mereka, saya hanya membuat bayaran untuk biaya pinjaman saya yuran insurans dan pemindahan sebelum saya mendapat jumlah pinjaman saya sebesar Rp 170.000.000 juta ke dalam detail akun saya (BCA) 0272262754, bagi mereka yang mencari pinjaman harus berhati-hati karena ada banyak peminjam pinjaman palsu hanya sedikit yang nyata dan Anthony Yuliana adalah antara peminjam pinjaman sebenar dan ORIGINAL, anda juga boleh menghubungi Anthony Yuliana Lender jika anda memerlukan pinjaman, BBM INVITE ((E37F9BCC))
    whatsapp sahaja +14377000827 email (anthony.yulianalenders@gmail.com)
    e-mel saya sendiri (ennywaper771@gmail.com)

    ReplyDelete
  75. Assalamalekum. nama saya Profesor Hendi Didi dari Bukittinggi, kota pedalaman kecil yang menawan yang terletak di Sumatera Barat. semua harap berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini di situs ini, dan jangan tanggapi iklan pinjaman yang dikirim ke alamat email pribadi Anda, mereka adalah pinjaman palsu dari Singapura. Saya kehilangan banyak uang untuk para pemberi pinjaman Singapore palsu sehingga banyak pemberi pinjaman pinjaman di sini semuanya scammers dan mereka hanya di sini untuk menipu Anda keluar dari uang Anda, saya mengajukan pinjaman sekitar Rp. 600 juta dan saya diminta untuk membayar sejumlah biaya pendaftaran dan biaya transfer dan saya membayar, mereka bertanya lagi dan lagi dan lagi, saya membayar Rp 89 juta masih saya tidak mendapatkan pinjaman, happend kepada saya sekitar 7 kali dari berbagai perusahaan pinjaman singapore. saya akan memenuhi satu benar tetapi saya tidak. Saya membaca di koran tentang orang-orang yang mendapat pinjaman tanpa stres, dari seorang ibu muslim yang jujur AASIMAHA ADILA LOAN FIRM Saya mengajukan permohonan untuk Rp 853 juta, saya pikir itu adalah lelucon dan penipuan, tetapi saya memiliki pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 tahun. jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. saya sangat senang karena saya menabung dari kemiskinan. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda 100% pasti dan cepat. Saya memiliki daftar 15 orang yang mendapatkan pinjaman dari perusahaan muslim dari indonesia dan malaysis
    (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
    Anda masih dapat menghubungi saya jika Anda memerlukan info lebih lanjut dan bantuan di (hendidi01@gmail.com)

    juga bisa menghubungi mereka
    WhatsApp # :::::::::::::::::::::::::::::: (+44)746405237
    Ikuti kami di halaman instagram ::::::::::Aasimahaadilaahmed.loanfirm
    Twitter ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: aasimahaadila loanfirm Saya doakan semoga Anda beruntung, saya berjanji untuk bersaksi setelah saya mendapatkan pinjaman, ini adalah kesaksian saya

    ReplyDelete
  76. Halo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya memperoleh pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami pinjaman peminjam online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman, saya telah memerlukan pinjaman untuk 3 tahun yang lalu untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya ke sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk berlari, sehinggalah satu hari setia bahawa kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menaruh keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan diluluskan dan dalam masa 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dan menyayangi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

    ReplyDelete
  77. Assalamalekum. nama saya Profesor Hendi Didi dari Bukittinggi, kota pedalaman kecil yang menawan yang terletak di Sumatera Barat. semua harap berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini di situs ini, dan jangan tanggapi iklan pinjaman yang dikirim ke alamat email pribadi Anda, mereka adalah pinjaman palsu dari Singapura. Saya kehilangan banyak uang untuk para pemberi pinjaman Singapore palsu sehingga banyak pemberi pinjaman pinjaman di sini semuanya scammers dan mereka hanya di sini untuk menipu Anda keluar dari uang Anda, saya mengajukan pinjaman sekitar Rp. 600 juta dan saya diminta untuk membayar sejumlah biaya pendaftaran dan biaya transfer dan saya membayar, mereka bertanya lagi dan lagi dan lagi, saya membayar Rp 89 juta masih saya tidak mendapatkan pinjaman, happend kepada saya sekitar 7 kali dari berbagai perusahaan pinjaman singapore. saya akan memenuhi satu benar tetapi saya tidak. Saya membaca di koran tentang orang-orang yang mendapat pinjaman tanpa stres, dari seorang ibu muslim yang jujur AASIMAHA ADILA LOAN FIRM Saya mengajukan permohonan untuk Rp 853 juta, saya pikir itu adalah lelucon dan penipuan, tetapi saya memiliki pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 tahun. jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. saya sangat senang karena saya menabung dari kemiskinan. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda 100% pasti dan cepat. Saya memiliki daftar 15 orang yang mendapatkan pinjaman dari perusahaan muslim dari indonesia dan malaysis
    (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
    Anda masih dapat menghubungi saya jika Anda memerlukan info lebih lanjut dan bantuan di (hendidi01@gmail.com)

    juga bisa menghubungi mereka
    WhatsApp # :::::::::::::::::::::::::::::: (+44)746405237
    Ikuti kami di halaman instagram ::::::::::Aasimahaadilaahmed.loanfirm
    Twitter ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: aasimahaadila loanfirm Saya doakan semoga Anda beruntung, saya berjanji untuk bersaksi setelah saya mendapatkan pinjaman, ini adalah kesaksian saya.

    Website:https://www.aasimahaadilaahmed.loanfirm.site/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.